Nepasare !!!!

Nepasare !!!!

Doar ce i-am lasat scris romanul asta :

„Saptamana trecuta avusesem o conversatie cum nu am mai avut niciodata inainte, ma emotionasem, si ma emotionez si astazi cand o citesc.

Tocmai ti-am scris un sms asa cum mi-ai zis tu, sa te anunt cand imi impun sa nu te mai caut.
Nu stiu cum interpretezi tu ceea ce s-a intamplat, insa pentru mine e lipsa de respect.
Nu ma refer aici ca ieri ti-am trimis 2 mesaje plus inca doua seara inainte si nu am primit nici un raspuns, pentru ca se mai intampla sa nu raspunzi, ba ca ai treaba, ba ca nu ai chef….nu conteaza asta.Ma refer la faptul ca stii foarte bine ca eu sunt genul de om ce se preocupa pentru persoanele pe care le iubeste si ca tu esti in momentul asta in capul listei.
Nu am de unde sa stiu ce faci doar daca-mi spui tu.
Ieri m-am ingrijorat, si m-am ingrijorat si mai mult, nu cand ti-am dat bip-uri si nu m-ai sunat inapoi, (ca iar poate aveai treaba) ci cand te-am sunat seara si nu mi-ai raspuns, si apoi aveai telefonul inchis.
M-am gandit ca probabil ai ramas fara baterie, asa ca am mai incercat la cate o ora sa vad daca intre timp l-ai deschis.
M-am trezit din somn ingrijorata si am mai incercat din nou,si in sfarsit suna.
Atunci am inteles ca nu ti se intamplase nimic, ca ai avut treaba si ai ramas fara baterie.
Dar asta nu inseamna ca tu, atunci cand ai ajuns acasa, chiar daca ai pus telefonul la incarcat si ai adormit, asa cum ai citit pe facebook mesajele din zilele trecute nu trebuia macar pe facebook sa-mi scri ca esti bine.
Asta mi se pare lipsa de respect si nepasare !!!
Am inteles ca pentru tine nu e o tragedie daca nu ne auzim, insa te-am mai rugat in trecut sa nu ma mai lasi sa astept asa degeaba un semn de la tine.
Nu vrei / nu poti sa vorbesti cu mine?
Nici o problema……important este sa-mi spui ca ai altceva de facut ca sa stau linistita.
Crede-ma ca toata treaba asta nu are nici o legatura cu gelozia sau cu controlul cum probabil crezi tu, are legatura doar cu faptul ca vreau sa te stiu bine. Daca aveam numarul suroii tale jur ca aseara as fi sunat-o, pentru ca sunt dracu la 2000 de km de tine si daca ti s-ar intampla ceva
nici nu as putea sa ajung in timp util.
Nu stiu cum sa-ti mai explic sa intelegi!
Nu-ti cer explicatii, iti cer sa-mi raspunzi macar o data cand vezi ca te caut de 100 de mii de ori si sa-mi spui ca esti bine.
Azi de dimineata ma asteptam sa-mi spui macar ca nu ti-ai dat seama si nu sa te ratioiesti la mine, da vezi tu indiferent de ce fac eu pic cam mereu vinovata cu tine……. ti-am dat un sms simpatic de Mos Nicolae si ca sa-ti arat ca tu nici nu ai pomenit de el….si nici la asta nu mi-ai raspuns….nu conteaza poate inca dormeai,sau poate ca de obicei aveai altceva de facut mult mai important decat sa-mi raspunzi si mie consumand unul din cele 4000 de mesaje gratis pe care le ai.
Intelegi tu? cum ma simt eu?
Poate ca cer eu prea mult, si nu reusesc sa ma adaptez la stare asta de „cand esti esti, cand nu esti nu esti” , insa mie mi se pare indiferenta, nepasare
si nu-mi face deloc placere. Mi se pare ca cu tine ma invart in cerc. Azi este nu bine, ci excelent, maine ma simt din nou un nimeni pentru tine.
As vrea sa te inteleg si sa numai pun la suflet toate chestiile astea mici si evident insimnifiante pentru tine, dar nu reusesc.
Mi se pare ca minimul in situatia in care ne aflam, este sa ne auzim in fiecare zi macar prin un sms. Asta nu inseamna ca vreau sa te stresez sau sa-ti marginez libertatea, ai toata libertatea din lume……….pentru mine ar fi de ajuns, macar sa-mi raspunzi atunci cand te caut.
Stiu o sa-mi spui ca s-a intamplat odata si ca fac din asta o tragedie, poate ca asa e, oi fi eu exagerata, dar nu stii cat am avut sufletul de strans toata ziua ieri…..daca ti s-ar intampla ceva as muri.
Intelege ca suntem departe, nu e ca ramai fara baterie da cand ajungi acasa ne vedem, nu e ca daca in seara asta iesi cand te intorci ma gasesti in pat dormind,nu e ca daca ai avut treaba toata ziua si nu ai putut sa raspunzi cand termini munca ma vezi, nu e ca ne vedem de dimineata la cafea si apoi nu avem motiv sa ne auzim in timpul zilei pentru ca oricum ne vom vedea din nou seara……..suntem departe.”

Cine stie daca-mi va raspunde si ce imi va raspunde…..

14 thoughts on “Nepasare !!!!

      1. ca te implici prea mult..
        ar trebui si el sa faca asa..
        stii reciprocitate <.< ..
        stiu ca n-ai putea sa-l eviti o perioada sa vezi daca te cauta..
        daca face la fel..
        incearca..
        stii tu " asculta-ti inima "😄

      2. stiu…credeam ca acasa imi va fi mai usor sa fiu mai indiferenta…insa mi-e mai greu….ma simt atat de singura cateodata….si in plus….ma duce la extreme…..cand ma astept mai putin imi zice lucruri pe care nici nu indraznesc sa le visez……sunt suficient de mare incat sa nu ma mai impresioneze cuvintele ci faptele…insa cu el…..cu el mi-e greu😦

      3. =))😀
        dada.. sunt un spion :>
        ooops😀
        stiu cum e , te mananca calcaielee.. iti vine sa pleci la el si sa-i ceri explicatii😀
        dar se vede ca te iubeste si se va revansa😀

Lasă un răspuns

