Mi-e frica!!!

Dupa o asemenea conversatie in care ne bateam in lacrimi de „fericire” nu ma asteptam sa se raceasca prea repede situatia…..am auzit ca in Romania ninge…probabil de acolo i se trage……..

aseara vorbim la telefon, el se simte inca rau…. as fi vrut sa fi putut avea grija de el in momentele astea….un ceai cald, o imbratisare, o paturica…..offff……

ma bag intr-un final si eu la somn si ca de obicei nu pot adormi, gandul meu zboara non stop la el…….ma gandesc la cat de mult as fi vrut sa adorm in bratele sale…..si-i scriu si lui dorinta asta a mea…..
e tarziu si probabil o sa vada mesajul deabia dimineata…..

ma trezesc dintr-un vis extrem de urat….sunt speriata, mi-e frig si nu ma gandesc la altceva, decat la pisica aia urata si grasa din visul meu…..caut pe net si ma speri de ce semnificat ar avea…..

ii scriu ca am visat urat si ca sper ca e totul bine……..

ajung la servici, astept, astept si neprimind nici un raspus, ii mai scriu un mesaj (al treilea la rand fara raspuns) in care imi exprim indignarea ca nu ma baga in seama……..

ma gandesc ca poate are o zi grea asa ca pana in pauza de pranz stau linistita….apoi ii dau un bip….nimic….

ies de la munca si-i mai dau un bip…..nimic….

pe la 7:30 sun…..mi-e frica sa nu se fi intamplat ceva rau……suna si nu raspunde…..innebunesc…..mai sun odata….e ocupat…..ma gandesc ca ma suna si el in acelasi timp………asa ca numai incerc imediat, astept 3 minutele dupa care, cand reincerc sa sun….inchis….

primul gand : „a ramas fara baterie, ma va suna cand va ajunge acasa….probabil este inca la servici”

au trecut mai bine de 3 ore….
si eu inca nu am primit nici un semn…..

daca a patit intr-adevar ceva??????
eu pe cine sun?
eu pe cine intreb?
nu am nici un alt numar in afara de al lui……..

Lasă un răspuns

