De-ar fi mereu asa (partea a doua)

Tot vorbind noi asa mi s-a parut momentul potrivit, vazand ca era tot o dragoste de barbat😀 sa-i spun si ceea ce nu-mi place :

aaa profit de ocazie
nu ma simt mai speciala
din pacate cateodata ma simt tinuta in penumbra
dar nah rabdare

asa cum te-am tinut eu pana acum
tine mine de la mine
si nu uita asta
din tot ce s-a intamplat in jurul meu
TU AI AVUT CEL MAI MULT DE CASTIGAT!!
crede-ma ca nu sunt un idiot….stiu ce trebuie sa fac cu viata mea
daca pana acum eram confuz, acum stiu…
nu ai facut nimic decat sa cresti in ochii si sufletul meu
acolo in umbra cum zici tu ca ai fost
nu am vrut sa iei parte la conflictele vietii mele
am vrut sa fi tu….curata,nepatata,neatinsa de ura mea
te iubesc …    :-*

acum vrei sa ma faci tu pe mine sa plang?

nu…. am vrut sa sti cateva lucruri pe care nu le stiai
si as vrea sa nu te simti niciodata inferioara atata timp cat eu stiu ca esti desupra tuturor

mi-ar fi mai usor
daca m-ai face sa inteleg asta din cand in cand
crede-ma
ca eu vad cu alti ochi
din afara se vede cu totul altfel

da stiu
ai sa intelegi..

si singurul lucru pe care l-am crezut in tot timpul asta despre mine
este ca sunt o idioata
ca cersesc la cine nu-mi va da niciodata
si ca numai tampiti continua sa faca acelasi lucru asteptandu-se un rezultat diferit

te-ai inselat
nu asa se cerseste

un om care nu-ti va da niciodata…
nu te lasa niciodata fara un raspuns concret

dar pur si simplu nu am reusit niciodata sa ma opresc
sa te las
sa plec
sa te uit

eu nu ti-as spus niciodata ca as vrea sa te pierd
nici chiar atunci cand tu mi-ai cerut-o

dar nici nu ai zis niciodata
ca nu ai vrea
m-ai lasat intotdeauna sa atarn de un fir de ata
si eu m-am urat pentru ca am atarnat
si indiferent cat de mult se subtia
eu tot continuam sa stau acolo
daca ai stii de cate ori

sa nu-ti para rau niciodata…

mi-am impus sa nu te mai caut
si in secunda doi iti scriam
daca ai stii de cate ori am incercat
sa ma indepartez
dar nu am reusit

data viitoare cand ai sa-ti mai impui asta…sa-mi scrii bai vezi ca mi-am impus sa nu te mai caut…
te ador ma
TACI!!!!!!!!!!!!!

sa las baiatu sa destupe vinu?

atat!
stii…si chiar daca as vrea sa nu te iubesc…tot n-am s-o pot face….esti superba..

eee si cu tine acum
nu vrei sa ma vezi cat de superba sunt

ba da …. vreau

Lasă un răspuns

