De-ar fi mereu asa …..

Posteaza pe facebook :

Daca maine as muri ce mi-ai spune azi?

Asa ca ii scriu in privat ceea ce i-as spune :

Ca nu am iubit pe nimeni in viata mea asa cum te iubesc pe tine, si ca chiar daca sunt momente in care ma gandesc ca ar trebui sa ma concentrez mai mult asupra mea si mai putin asupra ta, nu regret nici o secunda nimic din tot ceea ce simt pentru tine…ca pentru mine ai fost si esti intradevar irezistibil,si ca ma intreb in continu cum reusesti sa ma faci sa ma simt asa
si cum ai reusit sa ma faci sa ma indragostesc de tine,sa ma faci sa iubesc si ceea ce nu suport….ti-as spune ca-mi pare rau
ca nu am petrecut mai mult timp impreuna,ca-mi pare rau ca nu te-am reintalnit mai devreme,ca-mi pare rau ca a trebuit sa plec din nou si ca te urasc pentru ca te iubesc atat de mult..si ca daca as putea as muri eu in locul tau pentru ca si asa fara tine
nu am nimic.

imi raspunde :
mi-au dat lacrimile ma jur
e prima data in viata mea cand mi se intampla asta😦

nu asta era intentia mea
nu vreau sa te fac sa plangi

stiu viata..

decat de fericire

o fac de fericire si in acelasi timp de idiotenie
pentru ca stiu cat de urat ma port uneori desi nu meriti
iarta-ma…

daca nu te-as iubi
offf
daca nu te-as iubi
te-as fi sters de mult din viata mea
dar nu-mi pasa de nimic
chiar daca sunt emotiva cum zici tu
si chiar daca ma intristez
si plang si ma disper
si sunt posesiva
si geloasa
crede-ma ca se merita pentru momentul ala unic
in care
esti doar al meu :-*

esti cea mai pura si speciala persoana pe care am cunoscut-o in viata mea
deseori am impresia ca nu te merit
te iubesc ..te iubesc in felul meu

tot ce-mi doresc este ca intr-o zi sa ma iubesti nu numai in felul tau, ci cu adevarat :-P…..ceea ce implica sa te gandesti de doua ori inainte de a spune si a face orice pentru ca te vei gandi pentru doi

stiu..

sa ai planuri de viitor in care sa ma implici,sa-ti impartasesti gandurile cu mine,sa te deschizi,sa ma consideri cel mai bun prieten,iubita,sora,amanta,tot
sa ai incredere in mine si sa stii ca nu te voi dezamagi niciodata

nu am increderea in mine cat am in tine
nu sunt chior
chiar vad…apreciez
pun in balanta..
intodeuna atarna in favoarea ta

eu stiu doar ca nu m-am mai simtit asa cu nimeni altcineva….ca atunci cand te-am vazut prima oara vara asta mi s-a strans stomacul,ca-mi doream din tot sufletul sa te strang in brate,ca mi-am dat seama cat de mult imi lipsisei cu toate ca nu ma gandisem la asta inainte si ca era exact ca atunci cand aveam 14 ani si stateam pe gard sau pe strada asteptand sa treci,ca m-ai facut fericita cum nu mai fusesem niciodata inainte in prima seara pe care am petrecut-o impreuna chiar daca mi-era frica sa nu ma judeci gresit,ca daca as fi putut as fi oprit timpul in loc si ca toate noptile in care te-am asteptat nu mi-au adus doar lacrimi ci mi-au intarit convingerea ca te iubesc
……si ca nu conteaza cantitatea timpului petrecut ci calitatea….ca am gresit pentru ca am fost ca o carte deschisa, ca poate daca ma prefaceam ca nu-mi pasa ai fi alergat dupa mine pentru ca prazile usoare nu sunt apetisante

sunt un idiot..
pentru ca nu stiu ce m-as face fara tine
nu ai gresit deloc
nu alerg niciodata
te-ai fi inselat

ca de cand m-am intors acasa nu m-am bucurat o secunda ca sunt aici,pentru ca mi-e frica ca o sa te pierd de tot,pentru ca nu stiu cand o sa te revad, pentru ca nu pot pur si simplu sa ma urc in masina si sa vin la tine

cred ca a sosit timpul sa mai lasi din temeri…
incep sa vad pe zi ce trece….ce vreau de la viata
lasa-ma sa-mi dau seama singur ca tu esti ceea ce-mi doresc pentru totdeauna

Off de ce nu poate fi mereu asa, de ce nu putem avea mereu conversatii de genul asta, de ce nu se deschide in felul asta cu mine tot timpul????

Si mai ales de ce nu putem fi amandoi in momentele astea……….

cat de rau imi pare ca nu l-am putut strange in brate dupa ce mi-a spus cuvintele alea, cat de rau imi pare ca nu l-am putut privi in ochi, ca nu l-am putut imbratisa……..cat de mult doare…..cat de greu imi e si Doamne CAT DE MULT IL IUBESC!!!!

ps: de fiecare data cand recitesc conversatia noastra ma bufneste plansul, pur si simplu nu reusesc sa ma abtin….

IL ADOR si….

da as muri pentru EL!!!

3 gânduri despre &8222;De-ar fi mereu asa …..&8221;

  1. Asta este articolul cel mai frumos de pana acum. Bineinteles, din cele care va privesc:) Ma bucur pentru tine, pentru voi si stai linistita, intr-o zi, va realiza… Apropo, cati ani ai? O seara frumoasa.

Lasă un răspuns

