Uhhhh suntem impreuna :D

Uhhhh suntem impreuna :D

eu nu am nici chef si nici timp de glume
nu are sens sa repet ceea ce stii deja
am mai spus-o

da stiu tu ai o problema mare cu timpul😀

o sa fac tot ceea ce pot
important este sa stiu
ca nu sunt singura in doi
vreau sa ne mai dam o sansa
si asta pentru mine inseamna sa gasesc o solutie
sa fim cat mai aproape

pai ce suntem despartiti iar? :D

pai ce suntem impreuna ?:D

eu credeam ca da

si mie cand aveai de gand sa-mi spui?

joi, ops
azi e joi  :D

cam da, inca 2 ore 
 mai ai ceva la dispozitie

auzi
vrei sa fi prietena mea?😀

ma mai gandesc

atat!
asa te vreau

pot sa-ti raspund joia viitoare?

daaa

2 gânduri despre &8222;Uhhhh suntem impreuna :D&8221;

Lasă un răspuns

