Te vreau aici langa mine!

I-am propus sa vina la mine😀🙂

putzi?
ei
iar alerg?
ce alergi?
eu cu tine
fa-te intelesa ca-s mai batut in cap azi😀
eu nu te-am pus sa alergi am zis doar ca as sta cu tine fie in bucuresti fie acolo doar daca am munca sigura………
sti bine ca eu nu plec din romania doar de dragul de a pleca
sau sa fiu cu tine

nici nu-ti cer asta
ma cunosti bine
nu pot sa neg ca eu imi doresc sa fim oriunde in lume
insa sa fim amandoi
si tu ma cunosti si sti ca eu in primul rand vreau sa muncesc
si restul vine de la sine

dar nu as fi nebuna sa te aduc aici
daca nu as fi convinsa ca o sa ne fie bine
stiu ce inseamna sa depinzi

nu ai sa ma vezi pe mine depinzand de alcineva
ar insemna sa ma omori

asa ca te-am intrebat serios azi
pentru ca restul ala care zici tu ca vine de la sine
e oricum o decizie importanta
vrei nu vrei
o sa fi intr-o relatie

si eu ti-am raspuns tot serios 😀
morrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

nici nu ma gandesc sa nu locuim impreuna
MOR MA TE TINE!
nu muri te rog
eu am nevoie de tine

auzi
ia zi
ti-am spus azi ca te ador?
inca nu
mare gresela am facut ca nu ti-am spus-o😀
ti-am mai zis sa-ti faci curaj
si sa-mi spui mereu ceea ce simti

 

 

 

2 gânduri despre &8222;Te vreau aici langa mine!&8221;

Lasă un răspuns

