Leapsa….a sosit si pe la mine

Leapsa....a sosit si pe la mine

Daca am inteles bine ar trebui sa dezvalui 7 secrete de-ale mele….. nu ar trebui sa fie greu, mai ales ca personal nu ma cunoaste nimeni si deci secretele intr-un fel sau altul tot secrete ar ramane…..singura problema este ca eu nu prea am secrete…..pot in schimb sa incerc sa scriu 7 lucruri despre mine, pe care nu le stie foarte multa lume :

1. mi-e frica de singuratate…..mai bine zis mi-e frica ca o sa raman singura in viata asta si asa destul de trista

2. mi-e frica de saracie….de asta am facut tot ceea ce am putut pana acum pentru a o evita (studii, munca, ecc.)

3. cateodata imi trec prin cap ganduri extrem de urate…………singurul lucru care ma opreste de la a actiona, este frica de a-mi distruge viitorul

4. imi doresc sa las ceva important in urma mea….ca de exemplu o carte care sa se vanda in milioane de exemplare….dar din pacare nu stiu sa scriu

5. nu stiu intotdeauna ce vreau …..se intampla uneori sa ma fixez cu anumite lucruri si sa ma autoconving ca mi le doresc cu adevarat, pentru ca apoi, sa realizez ca nu era adevarat

6. nu sunt suficient de ambitioasa din unele puncte de vedere…cred in mine mai putin decat o fac ceilalti …….si urasc atunci cand lumea imi spune….”lasa ca te descurci tu”

7. spun mai mereu ceea ce gandesc chiar daca am observat ca am pierdut mult din cauza sinceritatii….mai ales in iubire…nu reusesc sa nu-mi declar sentimentele…si atunci cand iubesc uit de mine….ma dedic in totalitate

Multumesc Litere Stacojii pentru leapsa.

Cei 15 nominalizati (asa prevede regulamentul) sunt : MarlenaRuna& Adda , Oli, Alin, Bianca, Studenta la Dragoste, Julie makes me crySlepy girl, CristiSteaua fara cer, Asternut, Inaeh, Dan si Diana, Alin 2,  Dragos.

Ps: mi-a trebuit o ora sa postez numele voastre cu link-ul blogului asa ca numai am timp sa va  scriu si mesaj (tot precum prevazut de regulament :D) imi pare rau…..

enjoy😀

10 gânduri despre &8222;Leapsa….a sosit si pe la mine&8221;

Lasă un răspuns

