Yupiiiii!

Yupiiiii!

Aseara am vorbit de sarbatori si de bataia cu zapada si apoi ne-am salutat….
O buna prietena de-a mea a venit sa ma viziteze si in sfarsit am apucat sa-i povestesc despre aventura asta care-mi tine inima pe jar….mi-a spus : „tu nu esti intreaga, daca nu-ti pasa nu-ti mai bate capul nici cu el nici cu nimic care este legat de el, daca esti sigura ca-l vrei atunci invata sa ai rabdare, stai in umbra (nu inseamna ca esti fraiera), nu-l mai zapaci la creieri, numai cere atat de multe explicatii, lasa-l sa vina el si sa-ti povesteasca, sa se deschida cu tine, si….nu uita FA-TE DORITA!!!lasa-l sa-si dea seama singur si sa-ti simta lipsa….daca tine la tine rabdarea iti va fi rasplatita

aaaa cata dreptate are, dar cat de greu e…….
eu nu pot sa tac pur si simplu, daca vad sau banuiesc sau aud ceva ce ma deranjeaza fac scandal….e normal sunt femeie…si mai sunt si indragostita…..

azi dimineata intru pe facebook siiiiiiii
a scos statusul de la relationship😀 singur……singurel (imi spusese : „o sa-l scot cand o sa vreau eu nu cand imi impui tu„)……si n-a trecut nici o saptamana de cand l-am frecat la icre cu povestea asta….

e de bine
e de bine…..

trebuie sa invat sa-l las in pace, el stie („stiu ce am de facut„), el stie…..
trebuie sa-mi controlez instinctele maniacale de control ……
daca nu vreau sa-l pierd trebuie sa am RABDARE

Lasă un răspuns

