Fericirea este un moment!

Ma simteam atat de bine de dimineata inca credeam ca nimic nu-mi va putea schimba ziua…..
Pe la pranz primesc un telefon, numar de fix din Romania….uuuu….emotii…..
Raspund, sunt de unde trebuia sa incep munca, exact de unde trebuia….imi spune ca nu au reusit sa obtina           aprobarile necesare si ca daca la inceputul lunii se va schimba ceva or sa ma anunte, daca nu la anu daca mai sunt disponibila……

LA DRACU.…….
s-au dus pe apa sambetei sarbatorile mele in tara….

ma bufneste plansul…
mama ma vede si ma imbratiseaza, imi zice sa numai plang….ma enerveaza….ea nu stie….nu stie cat de mult imi doream sa plec….sa fiu langa EL….

ii dau un bip, ma suna imediat…
ce-ai patit corazon?
numai vin, m-au sunat si numai incep acum
de asta plangi?stai linistita tot raul spre bine
…….

ma disper tot restul zilei….

mai pe seara vorbim pe facebook…….

imi spune : „numai fi asa negativista……eu am incredere in tine chiar si atunci cand tu numai ai
wow ce frumos…..”ai dreptate putzi da vezi tu….eu imi facusem planuri…deja ma gandeam la bataia cu zapada cu tine
la care?la aia pe care o sa ti-o iei?”
…….hei …..
baiatul asta este senzational…..
a reusit sa ma faca sa zambesc
……IL ADOR…..

ONE LOVE!!!!

Lasă un răspuns

