Picatura chinezeasca

O metoda de tortura extrema folosita acum cateva sute de ani…in practica detinutii erau inchisi in celule cu pereti de ciment si complet goale….in apropiere se afla un robinet lasat foarte putin deschis din care cadeau picaturi de apa cu aceeasi frecventa si care provocau un sunet inspaimantator….ce se repeta la nesfarsit pana cand detinutii innebuneau…..

EL stie de asta si alte metode din moment ce aproape ca a reusit sa ma faca sa innebunesc……..

aseara numai rezist si-i scriu :

Degeaba-mi zboara gandul la tine ca se pare ca voi ajunge eu inaintea lui

imi raspunde :

lasa-ma corazon ca zac la pat numai pot

stiam ca a racit si ca nu se simte bine insa cum a putut raspunde la al doilea mesaj de ce nu a raspuns si la primul?

ies in oras cu prieteni si prieteni ai prietenilor….
nu e acelasi lucru ca la Bucuresti…parca nu ma mai bucur asa….sau poate pur si simplu imi lipseste prea mult el vazand ca azi sunt exact doua saptamani de cand ne-am salutat inainte ca eu sa iau drumul spre casa…..

sunt ametita si ma gandesc la el…..

ii scriu inainte sa adorm
Se zice ca daca vrei sa intelegi daca persona de langa tine te inseala atunci trimite-o in oras cu prietenii la baut…..daca se imbata si te suna este a ta….daca-si inchide telefonul nu a fost a ta niciodata……Te-as fi sunat dar nu vreau sa te trezesc

adorm…..

ma trezesc dupa 6 ore de somn turmentat, cu migrena si o mare foame….insa inainte de toate controlez telefonul….
nimic….

de ce credeam ca-mi va raspunde?

ma gandesc de atunci, ca pana cand ma voi intoarce in Bucuresti, nu am sa mai dau nici un semn de viata….stiu ca pot sa rezist….daca ma cauta ok….daca nu….o sa incerc sa supravietiuesc…

(mare prostie am facut sa-mi reincarc cartela😦 )

8 thoughts on “Picatura chinezeasca

  1. Ah……..am trecut si eu prim momente d-astea si sincer nici acum nu mi-a trecut desi a trecut ceva timp. Daca ai gasit un raspuns problemei tale da-ne si noua de veste :))

    1. erau toate semne ca n-avea sa mearga…..insa m-am incapatanat sa nu le iau in seama….solutia?se zice ca cui pe cui se scoate….asa ca eu astept nitul care sa poate sa-l intreaca … vazand ca au trecut luni bune si gandul meu zboara mereu tot la EL

Lasă un răspuns

