Doar tu!

Doar tu!

 

Imi da mama fixul in mana sa o sun pe bunica….si eu nu reusesc sa-mi controlez degetele pe tastatura si digitez numarul lui….suna…..cand raspunde ma speri si inchid….
sunt in fata calculatorui si vad ca-mi scrie imediat pe facebook :
scuza-ma ti-am raspuns”
nu conteaza, ce faci?”
ma simt naspa rau, am farmacia langa mine si degeaba….am incercat sa te sun inapoi mai devreme dar numai am nici bani si nici minute
….. bla bla….
vorbim mai tarziu daca mai esti daca nu incarc si te sun maine

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa❤

il ador
il ador
il adooooooooooooooooooooooooooooooor

Lasă un răspuns

