De ce?

De ce?

Ieri dupa amiaza ii dau un bip, ma suna imediat, imi povesteste ce face si-mi spune ca ma va suna mai tarziu.
Se tine de cuvant….ma suna mai tarziu, si ma surprinde in mod placut vazand ca fara sa intreb nimic, imi spune cand a ajuns acasa si ce a facut scuzandu-se pentru „intarziere”. Ce intarziere? de data asta chiar nu-mi spusese o ora, asa ca eu am stat destul de linistita.
Conversatia noastra este extrem de placuta, imi vorbeste frumos, se vaita de ale lui, se intereseaza de ale mele si la sfarsit mai imi si spune : „mi-e dor de tine”😛
este de ajuns atat de putin sa ma faca sa ma simt bine….

sa numai zic si ca mami ma aude vorbind cu el si la sfarsit ma intreaba :
ce mai zice draga iubitul?”
nu e iubitul meu
apoi….dracu sa va mai inteleaga mama😀 ”
asta zic si eu crede-ma
…….

am adormit frumos…gandindu-ma la el….
m-am trezit de dimineata gandindu-ma la el…
mi-am petrecut toata ziua, gandindu-ma la el…..
asa ca pe la pranz ii scriu un sms :

stii ca esti mereu in gandul meu?

am asteptat toata dupa-amiaza un raspuns….
si m-am abtinut sa nu dau bip, sa nu sun, sa nu trimit alt sms…..
dar mi-e atat de greu….

de ce trece mereu de la cald la frig?
de ce?

Lasă un răspuns

