“Arta de a iubi este in mare parte arta … persistentei.” Albert Ellis

“Arta de a iubi este in mare parte arta … persistentei.” Albert Ellis

Aseara am reusit in sfarsit sa conversam si noi un pic mai mult pe facebook…..

simteam nevoia sa vorbesc cu el, avusesem o zi grea…..una din zilele alea in care nu te simti in stare de nimic si parca orice s-ar intampla nu e pe gustul tau….in care nu-ti convine nimic din ceea ce se intampla, in care te simti pur si simplu dezamagita si-ti vine sa lasi armele jos, in care simti ca te-ai saturat sa astepti si cand nu ti se pare corect ca viitorul tau sa depinda de alegerile altora……

nu avea legatura cu EL (sau doar cu EL) …. ci cu o intreaga serie de nemultumiri personale si profesionale……

asa ca-l sun si-i spun ca mi-ar placea sa vorbim, si-l rog sa intre pe net
el dormea …. imi promite ca va intra de indata ce se trezeste🙂
astept in fata calculatorului cam doua ore…..

in tot timpul asta ma gandesc ca daca as fi fost eu in locul lui, as fi intrat imediat…..
ma enervez si ma apuc de alte treburi prin casa…..

intr-un final intra :
ce-ai patit corazon?”
ma simt ca dracu, apropo azi e joi
de la joi ti se trage😀

ii povestesc despre nemultumirile mele si inevitabil ajungem si la EA ….
cea cu care dupa spusele lui „in afara faptul ca am avut o aventura cu asta, restul, ce vezi tu pe facebook e numai cacialma…..ti-am mai spus eu tie ca o sa mori din cauza facebook-ului si ca sunt eu fraier ca ar trebui sa blochez tot sa numai vezi tu nimic si sa te mint in fata vazand ca adevarul nu-ti place„….. dupa mine in schimb o „baba” parsiva care are o viata dubla, una linistita impreuna cu familia ei si una in care in afara faptului ca-si inseala barbatul cu baieti mai tinerei si mai in putere (dar asta este problema ei) ar vrea si exclusivitate in viata lor, din moment ce isi permite (cu un profil fals bineinteles) sa posteze tot felul de lucruri si mai nou chiar sa apara cum ca ar fi logoditi ….. bineinteles la cacialma😦 ……
in tot acest discurs el jura ca nu e nimic, ca e doar la panarama si ca stie foarte bine ca nu exista nici un viitor si nici nu-si doreste si ca nu ar vrea sa-i faca ei „femeie serioasa” vreo problema in familie…..atunci cand eu ii zic sa-si asume responsabilitatile si sa devina logoditi pe facebook cu profilul ei oficial, ala cu neamuri cu prieteni cu sotu ecc.

tot discutand noi asa, tot eu pic vinovata, pentru ca critic, sunt posesiva, geloasa, si „Vreau sa-i pun capac
incerc sa-i explic ca doare, ca din afara pare altceva, pare ca lui ii place si atunci nu vad de ce noi doi ar trebui sa mai continuam in orice am face…..numai inteleg nimic, nu reusesc sa-l inteleg….numai stiu cand e serios si cand nu, nu stiu cand minte si cand spune adevarul, numai stiu nimic…..
asa ca va cer un mic ajutor….vreau o parere….sincera…..
se accepta critici si sfaturi insa nu pot garanta ca voi urma nici unul dintre ele😀

va las sa „savurati” parte din conversatia noastra :

el: „bai femeia lu dumnezeu dincolo de faptul ca eu am avut niste aventuri cu asta…restul e numai cacialma
eu : „nu stiu ce pot sa fac sa fie bine
el: „tu fi tu asa cum esti nu trebuie sa faci nimic
eu: „as vrea sa fiu nepasatoare
as vrea sa ma lase rece
si sa ma preocup doar de momentul in care esti langa mine
si crede-ma ca muncesc pentru asta
deja consider ca am facut mari progrese
am invatat cat de cat sa am mai multa rabdare si sa nu ma mai disper atat
usor usor o sa reusesc sa ma comport
asa cum „trebuie”

el : „timpul le va rezolva pe toate
eu : „tu vezi?
adika
mi se pare doar mie
sau am dreptate cand spun ca am facut progrese?
😛 ”
el: „nu e vb de facut progrese…nu sunt chior
vad cine merita si cine nu
chiar daca uneori nu arat asta
si par indiferent
sa sti ca-mi pasa

eu :”stiu ca-ti pasa
macar un pic
altfel nu am mai fi acum aici
si am inceput si sa-ti inteleg cat de cat toanele
sa ma prind cand ti-e dor dar nu vrei sa o spui
sa inteleg cand nu ai chef sau cand ai chef de mine

el: „nu e vorba ca nu am chef de tine,tu persoana
nu am chef de criticile tale…
daca nu as fi stiut le-as fi acceptat
dar stiu ce am de facut

eu: „daca ai impartasii
un pic mai mult cu mine
gandurile tale

el : „o sa vina ziua cand am sa le impartasesc
eu: „inca nu am invatat sa dau in bobi
sau sa vad prin globul de cristal
nu-ti pot citi gandurile
si atunci cand „pari”
indiferent
eu te vad indiferent
nu reusesc sa trec intotdeauna de aparenta
daca-as putea
as face-o fara sa fie nevoie sa mai intreb nimic
sa mai stresez
sa mai critic

el: „ma ce-ti mai place sa ma pisezi asa la creeri
grrr”

eu: „singurul lucru pe care mi-l doresc
in afara faptului de a te avea langa mine
este sa te inteleg
nu in totalitate
ci cat sa ma faca sa ma simt
sigura
de „orice” ar fi intre noi
sa ma simt cum sa spun?
iubita?sau urata
dorita sau nedorita
eu sau restul lumii😀

el: „😀
te ador ma
🙂
vrei tu sa-mi pui capac asa din prima
😀

4 thoughts on ““Arta de a iubi este in mare parte arta … persistentei.” Albert Ellis

  1. Ce draguttt :o3
    Se enerveaza cam repede . Nu prea-i place sa-l iei la trei pazeste..
    Eu cred ca tine la tine .. si esti o eroina daca accepti totusi sa se vada si cu baba aia.. >.< chiar il iubesti. Ar trebui sa aprecieze.

Lasă un răspuns

