Surprize, surprize…..

Surprize, surprize.....

Am incercat sa-mi gasesc un job in Bucuresti din mai multe motive….printre care si acela de a ramane aproape de EL in speranta ca lucrurile pana la urma aveau sa ia o intorsatura placuta…..
asa ca am depus cv-uri si am mers la interviuri….
duminica, cand ne-am despartit eram convinsa ca aveam sa plec definitiv…….
pe cand marti…primesc un telefon…o propunere de job, pentru 3 luni….mi se pare super tare ceea ce mi se propune…..abia astept sa-i spun si lui…..
vazand ca ar fi vorba sa incep in decembrie….hotarasc ca o sa plec oricum o fuga pana acasa…..

ma suna la cateva ore dupa ce aflu vestea cea buna pentru mine…..

ii spun: m-au luat…..incep in decembrie….
imi spune : sunt fericit pentru tine
eu: si pentru tine?
el: nu stiu daca sa fiu fericit sau nu
…….

din nou numai inteleg nimic….
am crezut ca avea sa-i faca placere……
am sperat ca avea sa-i faca placere.….
……..

a doua zi am plecat spre casa….
am vorbit si parea totul ok….
joi am iesit din tara…..
am asteptat toata ziua un telefon….
nimic….
nici macar nu l-a interesat daca am ajuns bine…..
vineri l-am sunat eu si bineinteles ca am auzit o serie de scuze cum ca astepta sa sun eu sa spun ca am ajuns…..

ma simt din nou nesigura….
ma simt din nou ciudat……

numai inteleg nimic….rational vorbind nu m-a sunat pentru ca nu i-a pasat….dar eu nu vreau sa cred asta!!!

acum astept….
astept sa mi se dea confirmarea intoarcerii mele in Romania sau nu……

astept sa vad ce se va mai intampla…..

eu il iubesc
eu as muta muntii din loc pentru el….
eu inca mai sper

5 thoughts on “Surprize, surprize…..

  1. incearca sa te gandesti la tine, uita de el, incearca sa traiesti si fara el, pentru ca relatia voastre are s-au nu sfarsit.
    asteapta ca el sa vorbeasca cu tine, lasa-l sa-ti simta lipsa, asa o realizeze mai bine cat de mult te iubeste.

  2. Hmm..situatia, devine iar ciudata si tensionata intre voi doi. Dupa cateva zile/nopti bune, urmeaza asta…Mai asteapta totusi. Ti-am zis parerea mea: inca nu stie sigur ce vrea! Iar tu, capul sus !
    Felicitari pentru job.:*

Lasă un răspuns

