Poveste fara sfarsit (a doua parte)

Poveste fara sfarsit (a doua parte)

…..
Ne continuam conversatiile…..vorbim de o multime de lucruri ….ma face sa rad pentru ca vorbeste de parintii mei folosind apelativele „socra-miu” si „soacra-mea„……mancam ceea ce pregatisem cu multa dragoste inainte ca el sa ajunga….

si bineinteles ca facem dragoste.

Adormim……

ma trezesc de dimineata foarte devreme…..imi fac un dus, pregatesc cafeaua….scriu pe blog :D…… il admir si apoi il trezesc si pe el….

ma roaga sa-l mai las sa doarma putin….asa ca ma apuc sa mai strang de prin casa ce mai era de strans….
se trezeste….isi bea cafeaua….si incepem sa caram lucrurile jos la masina…..
primeste un telefon de la cumnatul sau care il intreaba daca are chef de o plimbare prin Bucuresti….el ii spune ca este deja in Bucuresti si ca ar fi super incantat daca s-ar intoarce acasa impreuna…..

terminam ceea ce aveam de facut si plecam sa ne intalnim cu sora si cumnatul……
el avea sa ramana cu ei, si eu sa-mi continui drumul pana la tara…..
ajungem, salut, si vazand ca ma simteam oarecum in plus, plec….

imi spune: „ne auzim la telefon
eu: „daca suni ne auzim😀 ”
sora lui : „aaa….daca astepti sa sune el…”
zambim

parca mi-e si frica sa ma urc in masina si sa o iau din loc….aveam convingerea ca urmau doua ore de plans……
m-am simtit extrem de ciudat….
am ascultat tot drumul piesele care imi aminteau de el si mi-am reptat in gand ca s-a terminat….ca a fost frumos dar s-a terminat si ca eu in cateva zile aveam sa ma intorc acasa…..
departe…….mult prea departe….
m-am uimit pentru ca nu am varsat o lacrima si atunci am constientizat ca poate in sfarsit am crescut….
poate in sfarsit intelesesem….
poate m-am maturizat…...
aveam o senzatie de liniste si de pace….
eram fericita pentru ca il avusesem langa mine si constienta ca nu avem un viitor…..😦
facusem pace cu mine insami…….
ma simteam puternica si convinsa ca aveam sa trec peste

ajung la tara si ma apuc de descarcat….

ma suna sa ma intrebe daca am ajuns bine…..ma uimeste enorm….de ce?de ce m-a sunat?……apoi imi spune ca sora lui a ramas cu o impresie placuta si ca i-a zis ca as fi putut ramane la o cafea sa ne cunostem mai bine……de ce?de ce m-a sunat sa-mi spuna asta?si mai ales el vorbeste cu sora lui despre mine?…..ce inseamna?
…………….

raman fara cuvinte….
numai stiu ce sa cred…..o luam din nou de la capat….
cand credeam ca am inteles, ca am scapat de probleme…..
EL ca de obicei ma dezechilibreaza………….

din nou NUMAI STIU NIMIC

 

…… acum eram pregatita…..

acum as fi putut renunta….

…….

 

One thought on “Poveste fara sfarsit (a doua parte)

Lasă un răspuns

