Poveste fara sfarsit (prima parte)

Poveste fara sfarsit (prima parte)

Nu-mi mai spune nimic, nici ca vine, nici ca nu vine….asa ca astept sa treaca de 8 ca sa sun si sa fiu sigura daca vine sau nu….
intreb: „putzi da tu ai papat?”
el: „un pic
eu: „ok, atunci pregatesc eu ceva de mancare
el: „da nu prea mult
…….

ma apuc de treaba, gatesc, spal vasele, imi fac un playlist cu melodiile noastre, aprind niste lumanari, dus si ma bag in pat….
ora 22:15

sun: „te-ai razgandit?”
el: „eeee…nu da a mers asta incet, tocmai vroiam sa te sun, ce vrei sa bei?”
eu: „ce vrei tu dar ia-mi si mie tigari te rog
…….
ajunge….ma ridic din pat adormita si-i deschid…..

el : „pai corazon ce faci?dormi?hai sus ca ti-a venit barbatul acasa 😀 ”
eu „imi place cum suna
………….

se face comod…..se imbraca in pijama, pregateste doua pahare, toarna de baut…..si ma intreaba
ce e cu toate lumanarelele astea pe aici
aaa nimic….sa nu le mai car dupa mine…..mai bine le consumam :-P”

…..vorbim…….

vorbim……

la sfarsitul fiecarei fraze urmeaza cate un mic sarut…..
la un moment dat refuz sa-mi mai dezlipesc buzele….

nimic nu mi se pare mai important….

imi spune : „ai rabadare!nu am venit doar pentru sex
eu : „a nu?
el : „nu
eu : „pai cum?as fi inteles daca am fi fost impreuna, dar noi nu suntem impreuna…..”….incept un intreg discurs repetandu-i ceea ce i-am spus de o mie de ori…..
el : „ba da ….am fost impreuna….normal ca am fost impreuna doar ca mi-a fost teama sa recunosc…..MA IERTI?”
eu : „pentru?
el: „pentru cum m-am comportat, pentru ca te-am facut sa suferi….crede-ma ca nu mi-am dorit asta niciodata…..ma ierti?
eu : „nu am de ce sa te iert….din nefericire pentru mine nu am reusit niciodata sa ma supar atat de rau pe tine incat sa trebuiasca sa te iert

……..
incepe „Decat sa minti”…..ma strange in brate si nu-mi da drumul toata melodia….parca nu m-a mai strans niciodata asa tare inainte……..

continuam sa vorbim…..

imi spune ca din pacate am intrat in viata lui in momentul nepotrivit in care mai erau si alte persoane……..

vreau sa cred ca ceva s-a schimbat…..vreau sa-l cred ca nu-l mai intereseaza nici fosta si nici baba cu care si-o mai trage din cand in cand…..vreau sa cred ca in sfarsit a realizat cat de mult il iubesc si ca eu sunt cea potrivita pentru el……

imi spune :
acum stiu cat de mult ma iubesti, mi-ai demonstrat-o de atatea ori insa eu am fost un prost….. ai trecut o sumedenie de teste, inclusiv pe cel mai important
eu : „m-ai testat si nu mi-ai zis?”
el : „pai ce test ar mai fi fost daca stiai
eu: „si care ar fi cel mai important?”
el : „faptul ca ai invatat sa ai rabdare, sa-mi suporti toanele si ca nu ai renuntat niciodata la mine…..ai insistat si ai fost mereu acolo
…………………………..

continuam conversatiile noastre…. intreb multe lucruri …. imi raspunde la multe din intrebarile mele ramase acolo in asteptarea momentului potrivit…..
………

6 gânduri despre &8222;Poveste fara sfarsit (prima parte)&8221;

  1. Deci la citirea cuvintelor lui, referitor la faptul ca ai trecut prin multe teste, mi s-a facut pielea de gaina😐 Poate in sfarsit va realiza complet ceea ce are langa el. In rest, chiar ma bucur pentru tine, pentru voi:* Ai grija de tine.!

      1. Imi place sa te citesc si sa iti citesc blogul. Este real, sincer si spune multe🙂 Iar asta il face special. Stai linistita si multumesc si eu pentru acelasi lucru.

Lasă un răspuns

