Poate,poate!

Sun: eu : „trebuie sa-ti citesc gandurile?”

el: „adica?”

eu : „pai nu ramasesem ca dai un telefon”

–– bla bla bla

el: suna tu sa te convingi…nu am timp sa plec la 7 si nu am nici un chef sa vin pana la bucuresti, sunt obosit…..vino tu…..si plus ca nu-mi plac despartirile

eu: nu pot inca nu am terminat de impachetat….si plus ca probabil este ultima oara cand iti cer asa ceva

 

sun….ma informez…..

il sun inapoi….utlimul este la 8….

el: la care?unde ai sunat

eu: la dispecerat…asa ca ai timp suficient

el: hai ca vad cum fac

4 gânduri despre &8222;Poate,poate!&8221;

Lasă un răspuns

