Nu vine !!! :((

Il astept dar pana acum nu a dat nici un semn de viata si e deja 6…..asta inseamna ca nu vine…….

aseara am vorbit si mi-a zis ca avea sa munceasca azi si ca ne vom auzi la un telefon….in functie de ora la care avea sa termine si de cat obosit ar fi fost mi-ar fi spus oricum ceva, chiar daca lui „nu-i plac despartile” si ar prefera sa nu trebuiasca sa-mi zica „la revedere”………..

am sperat…..

………..

macar l-am mai vazut odata….
macar l-am mai avut odata
––
macar atat

as fi luptat pentru NOI!

3 thoughts on “Nu vine !!! :((

  1. Aww…:( Parca am un deja-vu citind asta; cre’ca stiu cum e.Vorba aia; cand pierzi o persoana, fiecare nimic devine ceva.Fiecare clipa devie o amintire, si e ca un tatuaj; no way you get it off.:(

Lasă un răspuns

