Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război (2° parte)

(ACEASTA POSTARE ARE UN CONTINUT EXPLICIT)

Raman asezata in fata lui si-l privesc…..cateodata mai deschide ochii se uita la mine si-mi zambeste…..il contemplez…..e superb….pare atat de dulce atunci cand doarme……..pe fundal una din melodiile mele preferate….continui sa-l privesc si-mi dau lacrimile….nu stiu de ce? fericire? sau poate gandul ca este ultima oara cand il vad?….incerc sa nu ma gandesc la nimic si sa ma bucur de ceea ce am in fata ochilor….incerc sa-mi creez o imagine pe care sa o pastrez in sufletul meu…..

Suna telefonul….pizzzzaaaaaa

„Putzi trezeste-te, a sosit pizza….coboara tu te rog”
„ok”
……
mancam…. dupa fiecare felie e tot mai activ, reincepe sa zambeasca, i s-au mai intors puterile…..trecem la desert….strangem masa impreuna…..fumam o tigara…..si apoi ne asezam in patut…..

il imbratisez si il sarut usor pe gat….in cateva minute numai sunt pe partea mea de pat….ci deasupra lui….ma oftic pentru ca nu reusesc sa ma opresc din zambit…..ma simt ca un copil intr-un magazin de caramele colorate…..cu mana stanga ii tin capul, cu dreapta ii mangai fata…….nu-mi vine sa cred cat e de frumos……

el : „termina-te ca nu te mai las sa dormi”
„cine ti-a zis ca vreau sa dorm”…..
„bine…. tu ai vrut-o!”
„uhhh…ce frica imi e :)) ”
„iti arat eu tie”

……ne jucam…..ne exploram…..parca nu ne-am fi atins niciodata inainte…incet, incet….mai dispare cate o „textila :D” ….. numai simtim nici macar frigul din casa…..ne-am incalzit…..
imi spune :

„frigi”
„fi atent sa nu te arzi😀 ”
„poate asta vreau”……

miscarile noastre devin tot mai rapide……dorinta creste…..devenim frenetici si nerabdatori…..il vreau…..vreau sa-l simt in mine……ador sa-l vad asa de dornic….se citeste clar pe fata lui ca isi doreste exact acelasi lucru ca si mine….. ma priveste, ma saruta, imi zambeste si apoi imi pune mana in cap si….ma apasa usor indicandu-mi calea catre maxima lui fericire…..
stiu exact ceea ce-i place….din punctul asta de vedere il cunosc…..adora sa ma priveasca in timp ce ii ofer un BJ … :-P……eu stiu si ma uit in permanenta in ochii lui….sunt constienta ca acela este singurul moment in care EU detin controlul absolut…..(„maybe you’re on your knees, but you got him by the balls”)
din cand in cand murmureaza….inteleg decat cuvantul „bine”…..ma gandesc ca am reusit sa-mi ating scopul…..vreau sa ramana cu o amintire placuta….vreau sa creada ca nu a mai fost niciodata atat de bine cu nimeni…….vreau sa-i para rau ca nu a profitat de prezenta mea in ultima perioada…………..vreau sa il aud spunand asta…..vreau sa-l innebunesc de placere………
cand simt ca este pe cale sa explodeze…..ma ridic, il sarut…il privesc…..

imi sopteste : „sunt terminat….cat de bine o faci”
uhhh exact ceea ce vroiam sa aud

continui sa-l sarut si il fac sa inteleaga ca a sosit momentul sa-mi arate cat de bine se descurca si el….stie exact ceea ce trebuie sa faca…….ma cuprinde, ma patrunde, ma strapunge….ma apuca de umeri si ma trage in el cu putere……ma invarte, ma rasuceste, ma „iubeste” cum numai el stie sa o faca…..ma invarte din nou…..ne schimbam pozitiile pana cand ajungem din nou fata in fata…ma apuca de mijloc si ma trage in el din ce in ce mai tare…..il simt cum mai are putin pana la apogeu…. vreau sa fie memorabil…..ii copiez miscarile si ma imping in acelasi ritm…… ma priveste adanc in ochi, cu mana stanga ma apuca de umar, cu mana dreapta ma imbratiseaza, ma saruta si…….

imi taie respiratia…..

…….ramanem amandoi imobili, ca si cum am fi paralizat…..se aude decat respiratia noastra…. dupa cateva secunde ritmul incepe sa scada…..

IL ADOOOOOOOOOOOOOOR!!!!!!

ma gandesc ca a meritat asteptarea………………

sunt in al noualea cer

”😀 ” (ce sa-i zic????ce sa zic????)…”auzi?”
„zi”
„numai😦 lasa”
”😀 stiu! ”
……

inca o tigara….ne imbracam….si ne intindem in pat….ma asez la capul lui, rezemata de perete ca sa pot vedea mai bine la televizor…iar el la randul lui se aseaza comfortabil in poala mea……in timp ce ma uit la tv ma joc cu mainile in parul lui….imi spune sa continui……imi adoarme in brate……….

ah! as vrea sa opresc timpul in loc…..

intr-un final, adorm si eu……….

16 thoughts on “Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război (2° parte)

      1. e greu de explicat insa eu sunt convinsa ca atunci cand iubesti cu adevarat nu ai schimba nimic la persona iubita……e clar ca eu mi-as dori ca el sa fie mai prezent, mai responsabil, mai dragastos……dar am apuc deja sa ma indragostesc de el asa cum e , arogant, nesimtit, nesigur, introvertit, jucaus ecc…..
        si deci orice schimbare s-ar produce in comportamentul lui (care va trebui sa vina de la sine si nu de la mine sau de la altii), ar fi doar ceva ce cu siguranta mi-ar face placere…..si care ar influenta doar in bine sentimentele mele pentru el……stiu ca nu „face de mine”, stiu ca merit mai mult de atat, stiu ca pot mai bine de atat…..stiu ca probabil intr-o zi o sa-mi para rau de tot timpul irosit gandindu-ma la el…..dar IL IUBESC si daca exista si un 0,00001% sanse ca intre noi sa mearga atunci voi continua sa sper, pur si simplu nu pot renunta….nu vreau sa reunt…..chiar daca mi-e greu si plang si ma oftic si sufar…..nu am simtit niciodata pentru nimeni ceea ce simt pentru el….si nu m-am simtit niciodata cu nimeni cum ma simt cu el…….si atunci….daca are nevoie de timp ii voi da timp….daca are nevoie de intelegere iti voi da intelegere….voi face tot ceea ce tine de mine…..
        cer in schimb un singur lucru…..sa nu ma minta….sa nu-si bata joc de sufletul meu…..
        de asta sunt suparata … pentru ca nu-l inteleg….pentru ca inca nu am inteles daca ESTE sau daca FACE…….

      2. asa este.. nu schimbi nimic, cand dragostea e reciproca.. cand e impartasita. Si totusi o astfel de iubire injumatatita aduce mai mult chin decat bucurie.. te imbeti cu apa rece.
        Adevarat ca e tumultoasa.. cu urcusuri, cu coborasuri.. cand esti complet dezamagita face ceva sa te impace.. apoi isr dispare si tot asa…

Lasă un răspuns

