Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război (1° parte)

Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război (1° parte)

(Imi place sa scriu despre sex, mai ales despre sexul cu EL…..asa ca am avertizat de la inceput ca aceasta postare va avea un continut explicit….daca sunteti mai „sensibili” sau considerati sexul un tabu nu cititi in continuare.

O sa povestesc noaptea mea de aseara….)

Termin tigarea si ma duc la dus….. era esential……
In timp ce-mi faceam dus nu reuseam sa ma gandesc decat la faptul ca in curand aveam sa facem dragoste…. ies din dus, ma sterg, iau capodul pe mine si fug in camera…..EL se uita la televizor …..

ii zic : „ma gandeam ca ai facut si tu patul :D”
el : „cat dureaza?il facem imediat”

ii cer crema de corp care era la indemana lui si ma dau pe picioare….dupa care imi aprind si eu o tigara
terminam de fumat….
il privesc intens….incerc sa inteleg daca trebuie sa ma imbrac in pijamale sau sa-mi dau pur si simplu capodul jos…..imi zice:

„tot ai crema aia in mana, nu-mi faci si mie un masaj?te rog ca ma doare rau mijlocul”
„pai ultima oara imi ramasesei tu dator….intai tu”
„iti promit ca-ti fac si eu dupa, dar acum tot te-ai murdarit pe maini”

zis si facut, dupa ce termin masajul ma intind langa el
se apropie de mine si incepe sa ma sarute….apoi imi desface capodul, mi-l da jos si continua sa ma sarute si sa ma atinga……ard…off…imi era atat de dor….imi doream atat de mult sa mai traiesc odata acest moment……coboara usor sarutandu-ma in continu …. din ce in ce mai jos…. pana ajunge exact acolo unde-mi doream sa ajunga….am parte de un cunilingus exceptional……”ma urca pe pereti”…..se ridica,ma saruta cu foc….
si ma intreaba :

„ai inel?”
„da!iti spusesem ca aveam de gand sa trecem la inel ca ne evitam stresul cu prezervativele”
„asta inseamna ca pot sa-mi dau ….?”
„da putzi….asta e si scopul nu?”

ma saruta din nou si ma penetreaza usor….ma simt de parca ar fi prima oara……sunt uluita…..il privesc tot timpul in ochi si am un zambet imprimat pe fata pe care pur si simplu nu reusesc sa mi-l sterg……gem de placere….imi vine sa urlu insa mi-e frica sa nu deranjez vecinii (sunt toti over 60 si mi-ar fi totusi rusine sa dau ochii cu ei a doua zi dimineata)…..e VIS ….. de fiecare data este mai frumos……de fiecare data imi place mai mult….acum am inteles de ce-l iubesc atat de tare….. sunt convinsa ca asta este motivul…. e pur si simplu exceptional….. iar eu, in momente ca astea, sunt o norocoasa
ajungem la punctul culminant….
in sfarsit un zambet si pe fata lui….
ma priveste….parca nu reuseste nici macar sa-si mai tina ochii deschisi….

se uite la mine si-mi spune :
„numai pot sa respir….imi simt inima in gat”……WOW …..
ii raspund „e de bine putzi…e de bine”……

ramanem cateva minute imbratisati….apoi se ridica, merge la baie si cand se intoarce imi spune ca-i este foame….
comandam o pizza si asteptam cuminti…..

ii spun : „mi-a fost dor de tine”
el : „stiu! si mie”

adoarme

8 gânduri despre &8222;Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război (1° parte)&8221;

Lasă un răspuns

