O sa ne mai vedem?

O sa ne mai vedem?

(ACEASTA POSTARE ARE UN CONTINUT EXPLICIT)

Dimineata imi suna toate ceasurile posibile imaginabile, ma ridic si le sting unul dupa altul….adorm la loc….sunt pur si simplu franta…am uitat de tot, inclusiv ca trebuie sa ajung la munca….(ma gandesc la ce mi-au spus colegele seara inainte : „du-te ce mai pierzi timpul aici, nu-l mai vezi de aproape 2 luni, hai fugi si maine dimineata daca intarzi nici o problema, ii spunem lu’ sefu ca te-ai simtit prost de asta ai si plecat mai devreme„)….

il aud vorbind cu mine….ma trezesc si ma uit la el incercand sa inteleg ce-mi zice :
mami da tu nu mai pleci la servici?
ba da, cat e ceasul?
controlez telefonul si era deja 8 jumate….vai…cand ma gandesc ca am adormit doar de cateva ore…

pun mana pe telefon, sun o colega sa vad care e situatia si-i spun ca, clar o sa ajung cel putin o ora in intarziere….ma intreaba : „esti cu inculpatul?” eu „da„….ea „saluta-l si spune-i ca e cam scump la vedere„…eu „e scump la vedere si pentru mine🙂 „….el „cu cine tot vorbesti mah la ora asta”……”cu..” …. „ii e dor de mine 😀 ? ”

fug sa ma spal pe ochi si sa-mi fac o cafea….
ma intorc in pat langa el, ma uit la stiri si-mi beau cafeau fumand o tigara…
se trezeste si-mi spune ca, vazand ca l-am trezit numai poate adormi la loc si ca pleaca si el cu mine…si-mi zice :
„la mine nu te gandesti deloc, cafeau mea unde e?”
„credeam ca o sa ramai sa dormi, ti-o aduc acum
…..
ne bem cafeau impreuna si….profit de un moment de neatentie din partea lui si-i spun :

„stiu ca n-are nici un sens, dar ma chinui de aseara sa-ti spun”
„spune-mi”
„te iubesc”
„hai mai😀 …de la cafea ti se trage”

mie nu mi s-a parut deloc amuzant cu toate ca stiam ca asa va reactiona….

ii sar in brate si-l sarut….
ma ridica si ma intoarce cu spatele pe pat……
in secunda doi pijamaua imi dispare ca prin miracol….
si culmea si a lui…..se dezbraca instant….ma impinge mai inspre perete….si ne luam „La revedere„…

(v-as mai povesti picanterii dar am inceput sa inrosec😀 )

la sfarsit ii spun: „neatza putzi”
„neatza corazon” :-*

ne facem tabietul de dupa, imbratisari, pupici si o tigare….
vorbim …. vorbim
ii spun :
„sa o saluti pe mama soacra”
„lasa-ma ca si ea ma intreaba mereu de tine….m-a intrebat si de ce nu te-am adus acasa😀 ”
„sper ca i-ai spus ca tu nu vrei😀 ”
„ce ea nu stie ce are la usa :)) „

……
plecam impreuna din casa, sunt grabita…..
„ei mai incet ca o sa creada lumea ca fugi de mine”
„pai hai pasarica ca sunt deja in intarziere”

luam metroul…. eu trebuie sa cobor inaintea lui….
cu o statie inainte de unde trebuia sa cobor, mi-l sarut….. se deschid usile….imi dezlipesc buzele si intreb :

„O sa ne mai vedem?”
„…poate”
„Mi-ai ramas dator cu un masaj, cu un inel si cu o ingenuchiere :D”
”😀 „

4 thoughts on “O sa ne mai vedem?

    1. iti dai seama ca nu m-a uns la suflet….dar ma asteptam la o gluma nesarata de genul asta vazand ca nu prea e genul care exteriorizeaza sentimentele decat in momentele in care lasa garda jos…..si-n plus nu-i plac „romanticeriile”…

Lasă un răspuns

