Vrei sa fii sotia mea?

Il rog sa ma astepte jos cu o cafea cu lapte in mana…..e tarziu deja si eu nu vreau sa-mi irosesc noaptea dormind……
Ajung……ii zambesc….multumesc pentru cafea si plecam inapoi spre Bucuresti…..

nu bei cafeaua?”…
ba da astept sa se mai raceasca„……
pune cd-ul pe care ti l-am dat

…..pun cd-ul si observ ca avem o selectie de hip-hop romanesc fara nici un fel de mesaj ascuns si fara nici o aluzie la iubire………la un moment dat incepe o melodie gen pop, pe care nu o mai auzisem niciodata inainte….ascult cu atentie fiecare cuvant si ma minunez cand observ ca nu reusesc sa-mi retin lacrimile (parea scrisa de mine sau pentru mine)…..ii strang mana tot mai tare si accelerez ….. ajung la 160km/h in conditiile in care in fata vedeam maxim 200 de metri …….il strang atat de tare incat numai are nici forta sa tipe la mine si sa-mi spuna sa o las mai moale……………..ceata devine tot mai densa si sunt obligata sa franez….melodia se termina iar el se uita la mine si-mi spune doar ca tocmai m-am comportat ca un copil…..aproape ca nu vorbim pana ajungem in Bucuresti…..fiecare este in lumea lui, doar ca ne tinem de mana tot drumul…..din cand in cand incearca sa ma faca sa ies din stare aia si imi mai spune razand…
ce serioasa esti„….

ajungem acasa…..
se aseaza pe canapea si eu langa el…..
ne privim…..
ma pierd in ochii lui…….
nu reusesc sa ma mai abtin….vreau sa-l sarut…..vreau sa-l imbratisez…..asa ca ma urc peste el, ii cuprind cu mainile fata, si privindu-l in ochi il sarut…….
sunt in al noualea cer…..

…………..

imi spune:

corazon, mi-a fost dor de tine
zambesc si-l mai sarut inca odata…..

ma cuprinde in brate si apoi imi impinge usor capul, se uita in ochii mei si ma intreaba „vrei sa fii sotia mea?”
…………….„intai te pui in genunchi si scoti inelul, dupa care iti raspund”
„pai poate chiar il am cu mine”
„te rog :))”
„de ce?m-ai lua?”
„stii bine care ar fi raspunsul meu…..asa ca mai bine ma intrebi atunci cand o sa fi pregatit….adica…intr-o alta viata”
„nu stie niciodata, esti tu asa sigura?ai grija ce-ti doresti mami pentru ca s-ar putea indeplini”
„stiu foarte bine ce-mi doresc….sunt pregatita sa-mi asum riscul”
„bine, bine”

…………trecem peste ca si cum ar fi fost decat o gluma stupida…
imi aprind o tigara….si el la fel….
si-mi zice
„ziceai ca fugi in baita….
„imediat”…..
se uita la mine….si spune „la ce ti-ar trebui tie un barbat asa nesimtit ca mine…..eu m-as gandi bine daca as fi in locul tau :D”
ii fac semn sa se ingenucheze si-i raspund razand „o sa ma pronunt cand o sa fi serios….nu acum…astept ….apropo vreau un solitaire :))”
„ete acum mai ai si pretentii”

5 thoughts on “Vrei sa fii sotia mea?

Lasă un răspuns

