Historia de un amor!!!

Ieri interviuri……facute degeaba pentru ca nici unul nu-mi poate oferi ceea ce-mi doresc……si aici ma refer in principal la salariu……
La birou colegul meu asculta un post de radio, unde la un moment dat se aude melodia pe care noi am facut dragoste de atat de multe ori……..melodia noastra………o ascult si aproape ca imi vine sa plang…..ii scriu un mesaj cu o parte din versuri

Y si ya no puedo verte
Porque Dios me hizo quererte
Para hacerme sufrir más

…….nu-mi raspunde……..
ma mai duc la un alt interviu care se dovedeste a fi un esec total….. a durat 5 minute……ies de acolo si sunt total dezamagita…….vreau sa-l sun, sa ma plang de ziua mea nefasta…..si asta fac…..ii povestesc, ma asculta si la sfarsit imi spune : „ti-am zis eu ca nu ai ce sa faci in Romania…..asa este….asa functioneaza….te las ca trebuie sa sun la munca sa vad daca maine muncim, pentru ca am pierdut un proiect„…..”aaaa?deci sa inteleg ca ai putea sa anticipezi vizita„….”poate….altfel nu-ti spuneam….stai sa vad…„….”eu in seara asta sunt la un eveniment, de la 7, dar la 9 ajung acasa asa ca e perfect….suna-ma daca e sa vi ca sa ma grabesc
…….merg unde trebuie sa merg si la un moment dat suna telefonul….
am o veste buna pentru mine si una proasta pentru tine„…”muncesti si deci nu poti sa vi?”….”nu,nu muncesc dar nu pot sa vin oricum pentru ca am sunat la maxitaxi si s-a schimbat programul, iarna numai sunt alea care plecau dupa 7„….”ai sunat la toate firmele?”….”la 2„….”pai sunt mai multe„…„hai ca vad”….
…….dupa 20 de minute sms :

imi pare rau chiar as fi vrut sa vin dar nu am cu ce
raspund :”vin sa te iau
el : „daca vrei

……urmeaza o alta serie de sms-uri……abandonez evenimentul, imi salut colegele care-mi ureaza distractie placuta si plec grabita spre casa sa-mi iau masina si sa plec …………..sunt emotionata………..
conduc ca o nebuna…..nimeresc un timp oribil, ceata densa….toti cu 50 km/h eu cu 90…….
vreau sa ajung cat mai repede la el

Lasă un răspuns

