Draculaaaaaaaaaaaaaa!

Draculaaaaaaaaaaaaaa!

Doua zile de vis!
Timp nemaipomenit, soare, cer senin, priveliste imbietoare…..
dar EL….nu…EL lipsea…..

ii scriu : „Ca de obicei lipsesti doar tu, ma intreb cum de inca nu m-am obisnuit pana acum”
imi raspunde cu un smiley pe care mi-l explica ulterior ca si cum ar fi fost un smiley de „prost crescut”…
cateva sms-uri si apoi fiecare isi vede de treaba lui…..

Duminica plec relativ devreme de la Bran pentru ca-mi doresc sa fiu acasa cel tarziu la 8….nu cumva sa vina asa cum a spus si sa trebuiasca sa ma astepte……
se face 9 si nervii imi sunt intinsi la maxim….este prima oara cand reuseste sa ma enerveze atat de tare….sunt suparata si extrem de dezamagita…imi amintesc cuvintele sale : „o sa fac tot posibilul sa vin duminica” …. de data asta chiar il crezusem….de data asta chiar il asteptam……(precizez ca intre timp, cand a aflat ca plec abia peste o saptamana, mi-a spus „aaaaa pai atunci e timp”)…..
II scriu un mesaj prin care imi exprim fara umbra de dubiu toti nervi : „Pot sa ma sterg la c@r cu promisiunile tale”
bineinteles ca nu ma mai astept nimic………….
se face aproape 12 noapte si ma suna :
„cum iti permiti sa-mi vorbesti asa?de cate ori ti-am promis eu ceva si nu m-am tinut de cuvant? promisiunea mea a fost ca o sa ne vedem inainte sa pleci si tu in loc sa astepti sa vezi daca ne vedem imi spui ca te stergi la c@r cu promisiunile mele? ti-am zis ca poate duminica, inainte sa realizez ca defapt mai stai inca o saptamana…..bla bla bla bla…….

Il insult, ii spun ca este un nesimtit, el imi spune ca e doar complicat….eu ii spun ca este un nesimtit complicat…..ma descarc….ii spun ca vorbele sale nu au nici o valoare, si ca eu, numai vad o fapta de aproape 2 luni, ii spun ca nu mai cred nimic si ca sunt o fraiera daca inca mai sper ca ceva se va schimba….el imi spune ca sunt o persoana speciala…..eu continui sa-i zic tot ceea ce-mi trece prin cap…..ajung pana la: „te-as injura de mat@ da mi-e simpatica :))”

ma intreaba : „te simti mai bine acum?te-ai descarcat?” apoi zice : „mi-e dor de tine!!!”

eu „ma faci sa rad”
el „vezi ca sunt un fraier pentru ca ma iei la pul@ atunci cand iti spun ce simt”
eu „de-ar fi adevarat!demonstreaza…..hai vino la mine, acum!ia un taxi!”
el „esti nebuna? sunt 160 de km dus intors”
eu „il platesc eu….”
el „nu e vorba de bani…..e 12 noapte si maine muncesc”
eu „da!”
el „o sa vin, ti-am promis, o sa ma tin de promisiune
eu „da o sa traiesc sa o vad si p-asta…..poate chiar faci cum mi-ai zis acum cateva luni, ca o sa te pui in genunchi cu inelul de logodna in mana, in fata masinii mele, atunci cand va trebui sa plec”
el „mai stii! te ador!”
eu „hai fugi la somn ca esti obosit, incepi sa aberezi….de-ar fi adevarat macar 10% din ceea ce spui”
el „profita de ocazie ca m-am intors pilit de la meci si spun adevarul”
………………….
Ne salutam…..
el probabil in secunda doi adoarme….
eu numai pot sa adorm pentru urmatoarele 2 ore……mi-a dat din nou somnul , convingerile si viata peste cap……nu-l suport!

One thought on “Draculaaaaaaaaaaaaaa!

Lasă un răspuns

