Raspunsuri!!!

Raspunsuri!!!

M-a sunat….asa ca am intrebat ceea ce vroiam sa intreb
1. relatia cu „mamaia”
raspuns: o cunosc de foarte mult timp, si nu avem nici o obligatie unul fata de altul…traim momentul…asta-mi place
2.melodia aia era cu dedicatie?
raspuns : nu
3.iti lipsesc cateodata?
raspuns: da
4. insa niciodata atat de mult incat sa vrei sa ma vezi?
raspuns: cand am incercat aveai mereu altceva de facut…. (o data eram in cluj….si cealalta eram deja in oras cu toata trupa de la munca)
5. nu vrei responsabilitati cu nimeni sau cu mine?
raspuns: cu nimeni, nu in momentul asta
……………………

i-am spus ca nu stiu cum s-a ajuns aici intre noi si ca el este singurul din viata mea cu care ma vedeam pe viitor, vizitandu-i parinti la sfarsit de saptamana, ca el mi-a oferit cele mai frumoase momente ale mele in Romania, ca daca mi-ar fi zis o singura data ca-si doreste sau ca i-ar placea sa raman as fi facut tot posibilul sa raman chiar daca asta insemna sa fac mii de sacrificii, ca-l iubesc atat de mult incat nu reusesc sa ma enervez pe el si ca-mi doresc sa-mi mai petrec o ultima noapte in prezenta lui inainte sa plec pentru ca atunci cand ne-am vazut ultima oara nu stiam ca avea sa fie ultima oara…..si nu m-am bucurat de ea…..mi-a promis ca o sa ne mai vedem o data inainte de plecare

i-am zis ca-mi pare rau ca n-a fost sa fie
raspuns: asta este……si mie imi pare rau ca nu pot sa-ti ofer ceea ce-ti doresti

Gata, nu o sa mai am cu ce sa va umplu capul
s-a terminat!!!!
ma urasc pe mine pentru ca l-am lasat sa-mi intre atat de adanc in inima, ma urasc pentru ca-l iubesc atat de tare…….
numai am lacrimi…..
vreau sa plec departe!!!!!!!

2 thoughts on “Raspunsuri!!!

  1. Hei…nu trebuie sa te urasti pentru ceea ce simti, NICIODATA ! Intr-adevar este foarte greu si te inteleg dar sa nu te urasti pentru ceea ce simti. Este absolut uman. Si daca acum nu va fi sa fie, stai linistita inseamna ca ai rezervat ceva mai bun.🙂 Te pup si ai grija de tine.

Lasă un răspuns

