Last chance!!

Last chance!!

Acum pot spune ca le-am facut pe toate
L-am sunat ieri sa-l intreb daca a ramas fara cuvine si i-am spus ca as vrea sa plecam impreuna oriunde 2 zile, mai ales ca eu peste o saptaman plec de tot….. a zis ca nu poate pentru ca azi munceste si ca o sa vorbim mai tarziu.
Azi de dimineata l-am sunat zicand :”deci putzi la ce ora termini munca?cand vin sa te iau?” el: „cred ca pe la 5 da tu ai innebunit, nu intelegi ca nu pot pentru ca muncesc si sambata?” eu :”eu inteleg dar stiu si ca daca vrei poti sa-ti iei liber” el:”lasa-ma sa vad ce e de facut maine si daca pot lipsi!” eu „ok, dar anunta-ma pentru ca eu cu tine sau fara tot o sa plec si deci te rog nu ma tine incurcata” „ok”

Deci am amanat plecare doar pentru a mai spera inca o zi ca poate pana la urma pleaca cu mine….acum imi caut deja cazare in Sighisoara si ma pregatesc….daca suna la 5 sar in masina si ma duc sa-l iau….daca nu suna in seara asta ies in localul meu preferat si apoi maine dimineata plec cu fetele:))
Nu mai e nevoie sa spun ce-mi doresc nu???

9 thoughts on “Last chance!!

    1. ar putea fi decat o scuza….si plus ca nu munceste in acelasi loc in fiecare zi deci nici nu as stii unde sa ma duc…l-as putea astepta sub casa….dar stii cum e daca el nu vrea nu vrea….eu cred ca am fost mai mult decat explicita😦

      1. cand i-am zis ca vreau sa-l vad inainte sa plec a zis ca nu au intrat zilele in sac si ca-mi promite ca o sa ne vedem…..sincer incep sa-mi pierd sperantele si incapatanarea de a mai insista

      2. stie deja …. doar acum cateva zile i-am scris ca-l iubesc cu tot sufletul meu…nu e atat de simplu pe cat pare…pentru el nu e suficient pentru ca pur si simplu… He’s just not that into me!😦
        mersi de sfaturi….o sa revin cu un nou post daca sunt noutati

Lasă un răspuns

