Fara cuvinte!

Fara cuvinte!

…..
Se face 5, asa ca-i scriu sa ma anunte cand termina munca ca sa plec si eu de acasa vazand ca fac circa o ora jumate pana la el….
Ma suna omu si-mi spune ca e inca la munca si ca chiar a incercat dar nu poate sa-si ia liber maine pentru ca sunt in urma si cand l-a intrebat pe sef i-a zis nici sa nu se gandeasca…..si deci in concluzie nu poate merge nicaieri cu mine….eu ii spun ca e evident ca ma evita si ca cauta mereu scuze….el imi spune ca nu e adevarat pentru ca si el vrea sa ma vada…eu ii spun ca exista mereu cate o solutie si o ofer chiar eu „daca ai vrea sa ma vezi stii bine ca ar fi de ajuns sa-mi spui sa vin la tine, dar tu nici asta nu faci”…”ai mei sunt acasa”….”si ce treaba are, pensiuni nu exista la….?”…”ba da, pai facem asa atunci, te sun cand termin”…”ok”
eu ca o fetita fericita ma apuc sa-mi fac bagajul pentru munte (pentru ca oricum o sa plec cu fetele, ca sa nu trebuiasca sa ma mai intorc in bucuresti), ma pregatesc cum stiu mai bine, ma imbrac si cand sa ma apuc de machiat, pe la 7 ma suna :
„acum am terminat”
„bun”
„da ma gandeam”
„la?”
„ca sunt rupt de oboseala, si ca o sa cad lat la pat, si nu are nici un rost sa ne vedem in seara asta….sa ce sa te uiti la mine cum dorm?…..cand ai zis ca pleci?”
„luni sau marti”
„si la munte pleci in seara asta?”
„nu daca nu ma mai intalnesc cu tine, plec maine dimineata”
„si cand te intorci?”
„duminica”
„o sa fac tot posibilul sa vin duminica eu in Bucuresti, pentru ca ti-am zis ca si eu vreau sa te vad inainte sa pleci”
„ok”
„bine, vorbim atunci, pa si distractie placuta”
„mersi”

………………
am ramas fara cuvinte…..
este evident ca nu mai are de gand sa dea ochii cu mine, sunt in stare sa pariez orice ca duminica nu va venii nicaieri……
asta este…
poate ca sosit momentul sa ma resemnez si sa-mi vad de treaba

vazand ca am niste intrebari care asteapta un raspuns si ca imi dau seama ca degeaba am asteptat sa i le pun fata in fata….tocmai i-am scris sa ma sune cand are 15 minute pentru ca vreau sa vorbim….

dupa care…..mai degraba plang pana mi se inneaca apartamentul dar nu o sa-l mai caut
….
Gata!!

am facut mult mai multe decat ar fi trebuit….poate ca daca ma opream mai de mult ar fi fost mai bine……

Lasă un răspuns

