Cum sa ti-o mai zic?

Fiecare zi care trece fara sa-l aud este un an in plus pe fata mea….. dorm din ce in ce mai prost si mai putin, si am niste cearcane adanci pe care nimeni nu mi le invidiaza…..

Ma sting!

Imi lipseste atat de mult incat as fi in stare sa incerc orice, sa-i spun orice, sa fac orice numai pentru a-l mai avea langa mine😦

De duminica seara de cand m-a sunat, nu ne-am mai auzit in nici un fel…..asa ca aseara tarziu ii scriu :

„Nu pot sa adorm!Imi lipsesti in fiecare zi mai mult!”

stiam ca nu doarme chiar daca era tarziu si stiam si ca nu aveam sa primesc un raspuns……
la doua minute dupa ii scriu din nou „Sunt curioasa!Oftezi sau zambesti atunci cand primesti un mesaj de la mine?”

imi raspunde ca depinde de context si ca inca mai reusesc sa-l fac sa zambeasca……….

……incerc sa adorm…. dar frigul si dorul de el nu-mi dau pace……………..

la vreo jumatate de ora, fara sa ma astept nimic, hotarasc sa-i mai reamintesc inca o data ca il iubesc (poate a uitat)….. asa ca chiar daca incheiasem conversatia….ii scriu un sms lung care se termina cu : „Te iubesc cu tot sufletul meu!

………..

nu stiu daca imi doresc sa-l fi citit atunci si sa fi adormit oftand, sau sa-l fi citit de dimineata……

stiu doar ca sper, ca off-ul sa nu fie gen „numai inceteaza odata” ci sa fie mai degraba „imi pare rau ca nu simt la fel”

………….

de maine pana duminica sunt libera si mi-ar placea sa plec pe undeva…..

asa ca am devenit un stalker si azi i-am scris ca-l invit oficial intr-o mini vacanta (vineri, sambata si duminica)…..sper sa-mi raspunda…..si sper ca raspunsul sa fie pozitiv, si in felul acesta sa reusesc sa-i spun „adio” asa cum imi doresc……{oficial mai am doar 14 zile de stat in Romania}

wish me luck!

4 thoughts on “Cum sa ti-o mai zic?

Lasă un răspuns

