Te Urasc!

Probabil un inceput de depresie, sau poate o simpla dereglare hormonala sau poate nu am mai suferit niciodata atat de mult si nu stiam cum e ….. ceva se intampla cu mine …… si nu e deloc ceva frumos ….. imi vine sa plang aproape din orice, ma gandesc la el si-mi vine sa plang, vorbesc despre ce am de gand sa fac, si-mi vine sa plang, ma intreaba lumea ce mai fac, si-mi vine sa plang ……
ca sa se inteleaga cat e de grav, aseara ma uitam la „Columbiana ” si? mie nu numai ca-mi venea sa plang, dar am si plans …..

ii scriu : „Te Urasc!”

pentru ca sunt convinsa ca de la el mi se trage ….chiar daca este vina mea ca i-am permis sa intre atat de adanc in sufletul meu…..

ma suna….

„Ce faci uracioaso?”
„Bine, ma uitam la un film”
„Ce drama vezi de ai vocea asta?”
„Nu e drama e actiune”
„Si atunci de ce vorbesti asa, ai chefuit in weekend?”
„Sunt racita”
„Lasa asta….ce-ai patit?ai plans?”
„…….Da”
„De ce?ce motive ai?”
„Ma faci sa rad! nici unul, viata e frumoasa!”
„Hai termina-te cu d-astea! ce vrei sa zici ca e din vina mea?”
„Doamne fereste!”
„Nu serios!, imi dau seama ca te-am nimerit intr-un moment prost”
„Nu e momentul, e perioada”
„De ce vorbesti asa, ce ai? nu-mi place sa te stiu trista”
„Nici mie! e vina mea ca nu te-am luat in serios cand mi-ai zis ca tu esti irezistibil? aveai dreptate….. apropo imi lipsesti de mor”
„Pai ce se plange de dor?”
„La mine se manifesteaza asa, sunt eu mai…. sensibila”
„Ce vrei sa-ti spun, imi pare rau”
„Nu ma incalzesc parerile tale de rau si nu vreau sa-mi spui nimic…..nu conteaza……ce nu te omoara te face mai puternic nu? data viitoare o sa suflu si in iaurt”
„Stiu, dar imi pare rau, nu-mi place sa te simt asa trista, ce ai?”
„Ce am? ma simt!!!…. stii cum?”
„Cum?”
Ca un copil care a asteptat cu tot dragul Craciunul, si in ziua de Craciun, a realizat ca Mosul nu a trecut si pe la el
„Te-am sunat eu acum, sunt eu cadoul tau”
„Pacat ca suntem deja la Revelion”
……………….
……………….
……………….
„Bine domnisoara, te las, scuza-ma de deranj, si mie mi-e dor de tine, pa!!!”
„Ce ai zis?”
Ca si mie mi-e dor de tine, pa!”
„Pa!”

 

 

……..si mie mi-e dor?????????????????

Te Urasc!

 

11 thoughts on “Te Urasc!

      1. Stiu ca indiferenta este arma potrivita, dar eu cu el nu pot fi indiferenta.
        De cautat, ma cauta, dar din ce in ce mai rar, si doar daca nu-l bag in seama o perioada mai lunga sau daca il bag in seama prea mult :))
        Din pacate nu cred ca va mai fi ceva intre noi vreodata chiar daca eu imi doresc din tot sufletul….pentru iubire e nevoie de doi….insa atat timp cat imi va tine mintea ocupata o sa continui sa scriu despre el, sa-l astept si sa-l caut😦

  1. Interesanta discutie. Il iubesti atat de tare incat ai ajuns sa „il urasti”. De fapt, nu il urasti ci doar ai impresia asat pentru ca esti suparata, nervoasa, stresata, cazuta la pamant si nu ai chef de nimic. Doar de el. Daca el ar fi acolo cu tine, langa tine, ti-ai reveni. Dar te-ai simti complet bine atunci cand iti va intoarce sentimentele in totalitate.
    Frumos articol…daca ar sti baiatul acela cat scrii despre el si cat il iubesti… Mai rar asa. O seara frumoasa si nu uita: Esti puternica !!!
    Te-am pupat.

    1. Mersi! discutia este adevarata, reprezinta o parte din conversatia noastra de aseara……..cat despre ura..ai dreptate..il urasc pentru ca-l iubesc atat de mult :D….
      el cred ca de stiut stie cat de mult conteaza pentru mine…. doar ca dintr-un motiv pe care il cunoaste doar el …..nu ma vrea!sau nu ma vrea suficient de mult inca sa stea langa mine!

      1. Poate in mintea lui este un paradox: te vrea dar nu te vrea (dintr-un oarecare motiv). Pe de alta parte, tu il stii mai bine si tu ii cunosti reactiile si alte lucruri la el. Aici are el de pierdut zic eu. Nu spun asta ca sunt fata si tin cu tine ci doar ca asa deduc din ceea ce scrii tu. Oricum, in ceea ce priveste dragostea, niciodata nu stii la ce sa te astepti. Te pup.

      2. Eu sper, ca dintre toate explicatiile pe care am incercat sa le gasesc, cea valabila sa fie „frica”….frica de prea multa iubire, frica de responsabilitate, de o relatie serioasa, de faptul ca eu as putea fi „the one”…..frica ca s-a terminat cu copilaritul si cu „libertatea”….
        in dragoste e drept nu stii niciodata….dar vezi tu….atunci cand iubesti asa cum iubesc eu ai face orice….mai putin sa accepti ca el nu te iubeste la fel😦

Lasă un răspuns

