Da-mi-as palme peste maini!!!

Refuz sa accept ca s-a dus totul dracului…. refuz sa realizez ca de fapt nu am pierdut nimic pentru ca TU nu ai fost niciodata al meu…… singurele lucruri pe care le-am pierdut sunt demnitatea si orgoliul meu…..

Ma incapatanez sa cred ca inca se mai poate, ca ai nevoie de confirmari si de reconfirmari…. ca o fi zodia ta de vina….si ca eu trebuie sa fiu rabdatoare, iubitoare si mereu prezenta…..ma incapatanez sa cred ca de fapt pentru tine era o problema faptul ca eu ar fi trebuit sa plec….asa ca ce fac? ma hotarasc sa raman, ca sa nu-ti fie frica ca investesti in iubirea noastra si apoi eu te las singur aici…..ma incapatanez sa cred ca trebuie sa-ti demonstrez ca nu glumesc si ca nu am mintit niciodata atunci cand ti-am spus ca te iubesc sau atunci cand ti-am spus ca-mi lipsesti…… caut scuze pentru faptul ca tu NU MA MAI VREI…..incerc sa gasesc explicatii si solutii in asa fel incat sa ma protejez de fapt…..sa nu ma lovesc cu fruntea de cruntul adevarat…si anume ca tu NU MA VREI LANGA TINE…..

Nu-mi aduc aminte sa fi fost vreodata in viata mea atat de ambitioasa, sa-mi fi dorit vreodata ceva atat de tare…..nu-mi amintesc sa-mi fi calcat in picioare valorile, sa ma fi umilit sau sa fi renuntat la principiile mele pentru orice pe acest pamant…..doar TU ai reusit sa faci asta din mine, doar TU ai reusit sa faci in asa fel incat sa ma anulez, sa nu ma mai intereseze nimic altceva……..

Te urasc pentru ca Te Iubesc atat de mult! Tu nu meriti iubirea mea si eu, eu nu merit sa sufar atat de mult!

Dar eu pur si simplu aproape ca nu respir fara tine, am nevoie de tine…..am nevoie sa stiu ca esti acolo pentru mine…..am nevoie de tine…….am nevoie…….

miercuri seara ma uitam la o drama ….la un moment dat mi s-a taiat pur si simplu respiratia, simteam ca ma sufoc……plangeam cam de la jumatatea filmului, inca nu am inteles daca era din cauza la ceea ce se intampla in film sau din cauza ta…..stiu doar ca nu ma puteam abtine…..stiu doar ca aveam clar imagina ta in minte…te vedeam pur si simplu …parca ai fi fost o holograma, chiar acolo, in fata mea, uitandu-te la mine….. nu m-am putut abtine…..te sun

imi raspunzi si eu incercand sa-mi ascund vocea tremuranda iti spun „MI-E DOR DE TINE!MI-E DOR DE TINE DE MOR!”

mai vorbim, imi spui „ai zis sa nu te mai caut, joaca-te tu, poate eu inca o sa te mai caut, vedem”……”a?deci ai citit ce ti-am scris”……………

vorbim si-mi spui ca nu stii daca sa fi fericit sau sa-ti fie frica pentru ca am sa raman in Romania…..

……………….

mai trece o zi……..

azi iti scriu „Ce zici, ma surprinzi cu o vizita diseara?”

au trecut fix 6 saptamani de la ultima seara pe care am petrecut-o impreuna, si 5 de cand te-am vazut ultima oara…….

iar acum spre deosebire de celelalte dati, nu astept un raspuns….pentru ca stiu ca nu-mi vei raspunde……

astept decat sa treaca si ziua asta fara tine….. si weekend-ul asta fara tine…..astept sa te uit……

mi-as da palme peste maini singura, sa nu-ti mai scriu, sa nu te mai sun…….

oare nu o exista un aparat ca in Eternal Sunshine of the Spotless Mind care sa-mi stearga memoria???

noi de ce nu avem functia FORMAT C:??????????

7 gânduri despre &8222;Da-mi-as palme peste maini!!!&8221;

  1. Esti mai puternica decat iti dai seama!!!
    Doare al dracului de tare mai ales cand ai senzatia ca tot corpul iti ia foc si aerul nu iti mai oxigeneaza creierul(sunt in aceiasi situatie) !
    Esti puternica pentru ca desi stii ca aceasta situatie iti face mult mult rau stai si induri totul ca o luptatoare… altele fug ,prefera sa le doara luni bune dar se distanteaza si se incapataneaza sa uite pana cand uita (in cazul meu) .. pentru ca doare mai putin… dar tu stai si lupti… (ceea ce doare mult mai mult) … astepti .. si asteptarea e in van .. pana cand iti bagi picioarele si decizi sa pui stop, si atunci apare el, un semn de la el si te intorci… e greu!! Te admir… dar… TU ESTI PUTERNICA SI FRUMOASA… da sansa altcuiva sa te descopere si vei fi uimita de cum ti se schimba sentimentele si viata… Nu iti spun sa-l uiti pentru ca nu vei putea… oferai locul meritat in inima ta si lasal acolo…. e persoana care sia las0at amprenta cea mai dureroasa in viata ta… toti avem asa cva… dar trebuie sa te ridici singura … nu ptr ca vrei ci ptr ca poti!! Succes…

  2. Este destul de greu sa accepti ca cineva nu mai este al tau sau mai rau, nu a fost niciodata ci doar ai avut impresia gresita. Eu cred ca esti o fata puternica, in ciuda faptului ca te agiti atat si suferi si te dai peste cap. Inca o data iti spun, fii tare si mergi inainte orice ar fi! Te pup si o zi frumoasa.

      1. Nu ai pentru ce. Am trecut prin asta si a fost al dracului de greu, dar am fost puternica si m-am ridicat odata in pluc atunci cand am cazut. E greu la inceput si te inteleg foarte bine. Oricand ai nevoie, imi poti trimite si mesaj🙂 Te pup

Lasă un răspuns

