Nu am nevoie de tine!

Continui sa-mi repet in gand ca NU AM NEVOIE DE TINE!!!! ca nu am nevoie de nimeni, cu atat mai putin de tine…….si totusi…. luni ti-am scris intr-un moment de euforie, pentru ca vroiam sa impartasesc cu cineva important pentru mine o bucurie

„m-au sunat de la ……, ps:nu m-am putut abtine, ps2: mi-ar placea sa stiu cand citesti ce ti-am scris”

bineinteles ca nu am primit nici un raspuns….am crezut ca imi respecti rugamintea….

marti am mers la interviu…..(da! ma gandesc sa raman in Romania)….ies de acolo si pe cine sa sun? cui sa-i spun? daca nu pe tine ? asa ca sun fara sa ma gandesc ca imi calc si ultima ramasita de orgoliu in picioare….. in dragoste si in razboi totul este licit…….

„alo!” „hei, ce faci?” , „alerg la munca, nici nu am apucat sa-mi bag bani pe telefon (de duminica)”, „la ora asta?oricum te-am sunat doar sa-ti spun ca am fost la interviu si cred ca a mers destul de bine, acum astept sa ma mai sune pentru a doua parte” , „ai vazut ca daca vrei poti?, vorbim ca sunt in masina si nu prea te aud”, „ok” …………

da….

trebuie sa inteleg ca nu am nevoie de nimeni, nici de tine, nici de nimeni, nu am nevoie de nimeni!!!!!! de ce ma simt atat de singura?si de ce sunt atat de dependenta de tine???? chiar nu pot sa traiesc, sa ma bucur, sa plang , fara a face din tine un camard? poate chiar nu te intereseaza si eu insist sa-ti impartasesc lucrurile importante pentru mine……cand o sa invat sa traiesc fara tine?

5 thoughts on “Nu am nevoie de tine!

  1. Poate că vei învăța să trăiești fără un lucru pe care îl consideri indispensabil, atunci când va apărea un altul nou, care să îl înlocuiasca și să fie mai demn de iubirea ta🙂 poate….până atunci, keep your head up!

  2. Hmmm…este mai greu sa treci peste lucrul asta, dar nu imposibil. Sa traiesti fara el chiar poti, doar ca poate tu nu observi. De postat, postezi, de mancat, mananci si nu doar atat. Deci traiesti ! Fii bucuroasa pentru asta chiar daca el nu iti poate oferi sau nu vrea sa iti ofere ceea ce tu astepti. O seara buna🙂 si ai grija de tine.

Lasă un răspuns

