ADIO!

intotdeauna ti-am spus ceea ce am simtit
si nu vreau sa incetez sa fac asta
stiu ca pentru tine e greu sa intelegi
pentru ca nici pentru mine nu e usor cateodata
iti spusesem ca am scris ceva despre ceea ce-mi doresc
de ziua mea
si ca o sa-ti dau sa citesti cand va veni momentul
momentul a sosit
stiu ca iar o sa injuri in gand pentru ca probabil e prea lung
dar sper sa ai rabdarea sa citesti pana la capat

(https://spitefulmind.wordpress.com/2012/10/17/335/)

daca ai ajuns pana aici
deja poate ai inteles putin mai mult ceea ce simt
si cat de important era pentru mine
TU esti marea dragoste a vietii mele
nu ma intreba de ce?pentru ca nu stiu
stiu doar ca indiferent cat timp a trecut si cate motive mi-ai dat sa te indepartez de mine
eu nu am reusit
stiu doar ca adorm cu tine in gand…te visez…si apoi ma trezesc cu tine in gand
stiu insa ca tu nu simti la fel
si ca eu nu te pot obliga sa simti ceea ce eu mi-as dori
asa ca te rog cu toata inima mea
daca ti un minim la mine
daca a ramas ceva acolo in inima ta pentru mine
atat timp cat nu stii ce vrei
si cat nu poti sau nu vrei sa-mi dai
nici macar cat mi-ai dat pana acum

nu ma mai cauta!!!
pentru ca eu m-am saturat sa ma agat de orice mica speranta
m-am saturat sa astept
m-am saturat sa am rabdare
stii bine ce vreau….
si daca nu stii iti reamintesc….
TE VREAU PE TINE EXACT ASA CUM ESTI TU
si chiar daca tu pentru mine reprezinti dragostea adevarata
cea care creste mai mult in fiecare zi
repet daca nu vrei sa ma ti langa tine
daca nu vrei sa-ti petreci timpul cu mine
nu ma mai cauta
daca nu ma poti ajuta sa te iubesc in fiecare zi mai mult
ajuta-ma macar sa te uit
intr-o zi sunt convinsa ca ai sa intelegi ce simt eu acum
si sper pentru tine ca atunci cand vei simti si tu asta pentru cineva
sa nu te vada ca pe un oarecine
ci sa-ti raspunda la randul ei la fel
sa fi LUMEA ei
ADIO!

Lasă un răspuns

