A murit speranta???

21:30 si eu inca nu primesc nici un raspuns….sun

„alo”

„ce faci?”

„dormeam!”

„ok, ma bucur sa vad ca esti bine, am crezut ca s-a intamplat ceva vazand ca nu mi-ai raspuns la mesaj si ca ieri ai zis ca poate vi azi”

„am zis ca poate, da vineri noapte m-am intors tarziu si azi am avut mult de munca si cand am ajuns acasa eram rupt de oboseala, asa ca m-am culcat si nu am mai plecat nicaieri”

„da!am observat ca nu ai mai plecat nicaieri, somn usor in continuare”

……azi dimineata

dau sms : „esti treaz?ma gandeam ca am putea macar lua pranzul impreuna. daca nu e prea greu pentru tine anunta-ma in timp ca sa pregatesc”

….. se face 12….sun

„ce faci?”

„uite ma duc pana la farmacie si sa incarc telefonul pentru ca am citit mesajul si am  incercat sa te sun si nu am avut cum”

„deci vi?”

„nu vin ma ca ma simt rau si apoi la ce ca sa am de unde sa ma intorc?”

„just….la ce sa ai de unde sa te intorci….mai bine stai acasa”

„nu incepe!chiar nu inteleg de ce te comporti asa”

„pentru ca pentru mine e important….a fost ziua mea”

„n-au intrat zilele in sac, a fost si ziua mea, si ziua altora si?”

„nu conteaza”

„vorbim mai tarziu”

„NU, numai vorbim”

„bine, pa!”

……..

si uite asa mi s-au indeplinit toate dorintele….nu am avut nici tort,n-am avut nici petrecere, si nu l-am avut nici pe el….

happy fuckin’ birthday to me!!!

Lasă un răspuns

