Astept!

E 00:30, si oficial de 30 de minute este ziua mea….ma suna…..”La multi ani! si toate urarile de rigoare….vroaim sa te sun la fix dar m-am apucat sa ma joc la pc si am pierdut notiunea timpului….o sa ma revansez” ….mai vorbim despre plus si minus inca vreo 35 de minute dupa care ii zic ca mai am ceva de facut si ca va trebui sa mai si dorm….

trece ziua mea ca si cum nu as exista pentru el…..in afara de telefonul pe care l-am apreciat, nimic….nici un mesaj, nici un telefon, nimic toata ziua….ies in oras cu fetele si pe la 2 noapte (cand deja numai era ziua mea) ajung acasa si-i scriu un sms : „dormi?”

vineri dupa amiaza ma suna :

„ce credeai ca la fac la 2 noaptea?”

„de asta n-am sunat pentru ca m-am gandit ca e posibil sa dormi….. ce faci deja ai terminat munca?”

„nu dar a trebuit sa plec mai devreme ca sa rezolv o problema”….

„maine muncesti?”

„da”

„pacat pentru ca ma gandeam ca…..”

„la ce te gandeai?”

„stii prea bine”

„sincer chiar m-am gandit sa vin la tine dar mine muncesc….si vazand ca azi am plecat mai devreme mai trebuie sa si recuperez….poate maine”

……

mai vorbim odata mai tarziu

apoi ii scriu : „mi-as fi dorit atat de mult o imbratisare”

raspunde : „o sa vina si imbratisarea”

……..

azi………nici un semn…………….

nimic….nimic…..

dau sms de dimineata „cand?” …

nimic

se face 19 si scriu : „ce faci?vi?”

nu de alta dar macar sa numai astept….sa-mi fac program…..sa-mi vad de treaba…..sa nu ma mai gandesc la tine….

sa nu ma mai uit in continuu pe geam………

cine stie?

daca e de bine vine dar nu vrea sa ma anunte dinainte

daca e de rau nu vine si-si inventeaza o scuza tampita….insa si mai rau de atat ar fi sa nu vina si sa iasa cu alta :((

Lasă un răspuns

