Atat imi doresc!

A trecut un pic mai mult de o luna de cand l-am avut ultima oara, de cand i-am simit parfumul, de cand m-a imbratisat cu trupul lui gol, de cand m-am simtit excitata de respiratia lui pe gatul meu……o luna de cand l-am simtit in mine ultima data, de cand m-a strapuns pana in adancul sufletului……o luna……
De atunci ne-am mai vazut o singura data, si eu l-am sarutat ca si cum i-as fi spus adio, l-am sarutat ca si cum stiam deja ca aceea ar fi fost ultima oara cand il vedeam…. cand i-am simtit buzele m-am topit pur si simplu si mi-am dorit sa fi ramas asa o eternitate…..am vrut ca el sa-si aminteasca de acel sarut….atat de pur si de plin de iubire, atat de usor, atat de adevarat……nu pot descrie in cuvinte ce am simtit atunci…..a fost prima oara cand am realizat ca se terminase intr-adevar….ca eram pe drumul fara intoarcere….ca l-am pierdut DEFINITIV…..m-am simtit ca si cum s-ar fi dezlipit o parte din mine, ca si cum mi-as fi pierdut tot ceea ce aveam mai scump….ca si cum as fi ramas doar eu cu mine…..si mi-am dorit din tot sufletul sa nu ma lase sa plec, sa ma prinda de mana si sa-mi spuna ca si el ma iubeste si ca si lui ii este teama sa ramana fara mine….m-am simtit pierduta, goala, singura, parasita, trista, inutila, dezamagita……..

De atunci in fiecare zi ma gandesc la acel moment….ma intreb daca as fi putut face altceva, inca ceva, orice….ma intreb daca-si aminteste sarutul meu, ma intreb daca a inteles ca am incercat sa-i trasmit toata iubirea mea pentru el, ma intreb daca a observat cum tremuram de teama ca aceea ar fi fost intradevar ultima oara…..ma intreb daca a simtit dragostea, daca a simtit fiorii, daca a simtit ceea ce am simtit si eu.
Petrec ore intregi cu gandul la el chiar daca incerc sa fac altceva….. ma surpind imaginandu-mi momentul cand ne vom revedea….ma gandesc la cum o sa reactionez si la cum o sa reactioneze…..ma gandesc la cat de mult imi doresc asta si cat de dor imi este sa-l am…..sa-l simt…sa-l sarut….sa-l ating….sa-l ador…
Vine ziua mea si tot ceea ce-mi doresc este sa-mi mai petrec o ultima noapte cu el….nu vreau masini, case, bani, servici, cadouri ecc……. eu il vreau doar pe EL…..il vreau pe EL langa mine….vreau sa ma abandonez in bratele lui si sa uit de tot ceea ce s-a intamplat si nu s-a intamplat intre noi. Vreau sa vina la mine, sa ne inchidem telefoanele, sa dam drumul la melodiile noastre, sa bem un pahar de vin si sa facem dragoste. Vreau sa mai simt inca odata acei fiori, vreau sa tremur de placere cand el ma va atinge, vreau sa-l simt in mine, sub mine, pe mine, langa mine. Vreau sa adorm in bratele lui pana dimineata.

ATAT IMI DORESC DE ZIUA MEA!!!

PE EL…PE EL…DOAR PE EL
…..

….. NU…numai plang, gata promit ca numai plang!