Atat de dor!

Am ajuns la Cluj in jurul orei doua….si?am aterizat direct intr-un club langa persoane foarte binedispuse….am mai baut inca un red bull ca sa pot rezista treaza dupa 7 ore de condus si am dansat pe muzica din anii 80 ca si cum ar fi fost muzica mea preferata……..
M-am uimit de cat de calmi, relaxati si dezinhibati sunt oamenii acolo spre deosebire de Bucuresti……in mai putin de 15 minute deja vreo 4,5 persoane ma salutasera ca si cum ne-am fi cunoscut de mici😀 :))
Sociabili si frumosi clujenii astia🙂
Sambata ne-am trezit relativ tarziu, am mers la cafenea sa bem „cea mai buna cafea din oras” si apoi sa vizitam salina din Turda si centrul orasului…..SUPERB!
Seara in club, si a doua zi dupa o masa pe cinste acasa la o clujanca doc, am plecat spre Bucuresti bineinteles oprindu-ne in Sibiu unde am ramas ….WOW…..
Este in competitie pentrul primul loc in topul oraselor mele preferate (din Romania) alaturi de Brasov!!!

Ar fi fost totul de vis daca in tot timpul acesta nu mi-ar fi lipsit EL atat de mult…..mai ales ca am vorbit si ne-am scris mai mult decat am fi facut-o in mod normal…..
sincer parea chiar ca-i parea rau ca sunt atat de departe vazand ca domnisorul a racit, si eu ca sa-l „necajesc”, i-am spus ca daca ar stii sa vorbeasca in loc sa fiu in Cluj as fi fost langa el facandu-i un masaj si pregatindu-i un ceai cald….iar el mi-a promis ca va face tot posibilul sa fie racit si weekend-ul viitor:))

offf

IL ADOR!!! chiar daca sunt constienta ca el nu simte acelasi lucru si ca niciodata nu-mi va oferi nimic……dar eu il ador….

si mor de dor

Lasă un răspuns

