I run away

„You took your love away
too fast
Left no chance to say
look back”

 

M-a sunat mami mai devreme…..raspund si ma intreaba : „Ce ai patit?De ce esti suparata?„….eu „Nimic mami e totul bine” (am invatat sa mint cu nerusinare……ma bufneste plansul)…..ea saraca ma simte si insista : „Esti sigura?„…eu : „DA stai linistita….uite chiar ma gandeam sa plec la Cluj in seara asta….si sa stau acolo pana duminica seara„….ea „Foarte bine, du-te si distreaza-te mami ca mai ai putin de stat in Romania si de vreo 2 luni tot imi spui ca vrei sa mergi in Cluj

……….

asa ca FUG…..FUG DE EL…..FUG!!!!

o sa incerc sa ma ascund……fug de posibilitatea de a ramane din nou dezamagita…..decat sa sufar ca nu m-a bagat in seama tot sfarsitul de saptamana mai bine sufar ca sunt plecata si ca nu ne putem vedea🙂

gata m-am hotarat….

doar n-o sa stau in casa sa-mi plang de mila in speranta ca el ma va suna intr-un final sa ma intrebe vreo prostie si sa bata vreun apropo gen „hai pe la mine”…..nu pot risca sa raman in Bucuresti si sa-mi fac doi ochi cat cepele…..nu-mi mai pot permite luxul de a astepta deciziile lui…..gata…. daca ma suna stiu deja ca-mi va parea rau….dar daca i se face dor atunci weekend-ul viitor ii va fi si mai dor……daca nu ma suna macar am facut ceva frumos…..

PLEC…..de mult vorbisem de Cluj….asa ca gata am hotarat….

am vorbit cu colegele si sunt toate entuziasmate….

un week-end in Cluj….

o sa-mi fie dor sa ma plang pe blog….dar fara grija daca va exista vreo noutate….duminica seara o voi posta….

 

PUPI!!!! 

SI WEEKEND PLACUT!!!

 

5 thoughts on “I run away

Lasă un răspuns

