Am I A Psycho?

Ramasesem la „neatza” fara raspuns…..

stiu ar fi trebuit sa-mi vad de treaba, dar pe la 12 noaptea in aceasi zi, chiar daca eram cu fetele in oras nu reuseam sa ma gandesc la altceva decat la faptul ca nu mi-a raspuns…..asa ca-i scriu „am inteles ca neatza nu, da noapte buna?„….si el ma suna imediat….bineinteles ca era o galagie foarte mare asa ca a trebuit sa-i spun ca-l voi suna eu inapoi dupa ce ies din local….zis si facut….imi spune ca si el fusese in oras….imi ureaza distractie placuta si noapte buna pentru cand voi ajunge acasa…..il intreb : „vrei sa te anunt mami?”, el: „nu ma suna sa ma trezesti dar ai putea sa-mi trimiti un sms”.….ajung acasa insa nu dau nici un semn….ma gandesc ca asa poate vede si el cum e….fara sa-mi dau seama ca probabil el nici nu se va prinde ca eu nu i-am dat mesaj…….

mai trece o zi…..

acum cateva saptamani ii trimisesem o parte din ceea ce scrisesem despre noi……reactia lui mi s-a parut una pozitiva….a zis ca se recunoaste in poveste….insa nu apucasem sa-i trimit tot in acea seara…..asa ca ieri m-am gandit sa-i trimit restul…..apoi am adormit….

ma trezesc pe la 22:00…..controlez si vad ca nu a raspuns la mail…..asa ca-i scriu un sms : „Ai citit?”

se face 23:00….inca nu raspunde….cu toate ca eu ma asteptam sa-mi scrie ceva gen: „ce sa citesc?”

se face 00:00…. (pana raspunde el se schimba si data)….si inca nimic…….

sunt deja in criza…numai pot adormi….ma mananca pielea….am o specie de alergie la lipsa de raspuns…..ma apuc de citit…nimic nu reusesc sa ma concentrez….asa ca ma apuc de curatenie…matur, spal pe jos ecc…..

00:45 ….. ii scriu cu speranta de ai trezi singurul simt de care dispune : „am chef de tine”……….

02:00…..sunt inca treaza si inca astept un raspuns…..

03:00….incerc sa adorm

la un moment dat am adormit in sfarsit….

ma gandesc in timp ce dorm ca probabil dormea si el…….cum ii caut eu scuze mereu…

08:00 ma trezesc si controlez telefonul…….

nimic….

Oare de ce ma asteptam sa fi primit un raspuns?

Lasă un răspuns

