Call me Idiot!!!

Ma speri pe mine, nu reusesc sa ma controlez si este de rau….

Ieri m-a sunat de dimineata, l-am sunat seara, m-a sunat noaptea……vis

si cum mi se parea prea frumos sa fie adevarat azi dimineata, trezindu-ma cu el in gand i-am scris un sms : „Neatza😀 ”

……..ma gandeam ca in secunda doi o sa-mi raspunda….insa aproape s-a terminat dimineata si el nimic……..si eu ce fac…..mor de oftica…sunt suparata pe mine pentru ca de fiecare data cand zic ca am invatat ceva ….fac din nou aceleasi greseli asteptandu-ma un rezultat diferit😦

De ce oare credeam ca-mi va raspunde?doar pentru ca de vineri ne auzim in fiecare zi din nou, ca si cum nimic nu s-a fi intamplat?……doar pentru ca aseara cand l-am sunat m-a alintat asa cum o facea atunci cand imi daruia fericire cu orice gest?…..de ce credeam ca pana la urma mai exista speranta?….. de ce n-am inteles ca el nu ma vrea asa cum il vreau eu?ca el ar vrea doar sa raman prin preajma pentru momentele alea in care i se face dor de mine….. offff

cand imi va trece?????

cand?

Lasă un răspuns

