8 ore

8 fucking hours…..de cand i-am scris „neatza”….si de acum este destul de clar ca nu a vrut sa raspunda (pe limbajul lui ….nu a avut timp)……daca as putea sa-i citesc gandurile probabil ca, cand a vazut mesajul primul lucru care i-a trecut prin cap a fost ca iar am inceput sa „alerg”……….

insa cat de tare as alerga nu-l pot prinde….el este intotdeauna cu un pas inainte….reuseste sa anticipeze miscarile mele, gandurile mele, trairile mele….el reuseste sa ma citeasca atat de bine si sa-mi dea intotdeauna decat minimul indipensabil…..imi arunca cate o boaba atunci cand sunt pe moarte in asa fel incat sa reusesc sa mai gasesc un pic de energie pentru catva timp, incat sa mai supravietuiesc inca putin…..

suntem 7 miliarde in lume si eu a trebuit sa ma indragostesc tocmai de el

imi trec zilnic prin fata ochilor zeci de mii de barbati si eu nu reusesc decat sa ma impacientez atunci cand vad cate un tip inalt si ras in cap pentru ca imi imaginez de fiecare data ca ar putea fi el

adorm cu el in gand, ma trezesc cu el in gand si in timpul zilei ma surprind privind in gol, sau peretele alb din fata mea pentru ca evident ma gandesc la el………

am capatat un impuls maniacal de a controla telefonul la fiecare secunda nu cumva sa se fi stricat ceva chiar cand ma asteptam ca el imi va scrie sau ma va suna

numai pot!!!!

as da timpul inapoi pana in ziua in care m-a „mancat” sa-l bag in seama si m-am mai si scarpinat….si as incerca de data asta sa-mi vad in continuare de viata mea mediocra……….

numai pot

6 gânduri despre &8222;8 ore&8221;

      1. de fiecare data cand m-am „ambitionat” si am rezistat chiar si cateva zile intregi…a avut el grija sa-mi aduca aminte….
        genul asta uman….suntem toti niste mici „lapusneni”🙂

      2. Pai e normal sa faca asta…crezi ca nu stie ce simti ?
        Incearca sa nu il mai lasi sa iti aduca aminte.
        Am fost in situatia asta si stiu ce imi spunea lumea….dar ce am invatat este ca timpul le va rezolva pe toate…

Lasă un răspuns

