Rabdarea…..bat-o norocu!!!

Si vineri ma suna sa-mi spuna ca-i este dor de mine…..si sa ma invite oarecum sa-i fac o vizita….eu chiar cu genunchi moi si cu glasul tremurand, raspund chinuindu-ma sa zambesc cu toti dintii, ca am o viata……….din fericire …

sambata merg la tara si vad masina parintilor…cu toate ca stiam ca lucreaza m-am gandit ca poate a venit si el….asa ca ma agat de aceasi scuza pe care a folosit-o el seara dinainte….sa-l sun si sa-l intreb daca e la tara….el educat imi spune ca e in vizita la niste prieteni dragi (un cuplu ….el prieten cu el….ea prietena cu fosta…)….

duminica la orele dupa-amiezii in timp ce soarele apunea eu plangeam de zor in masina pe una dintre melodiile „noastre”…….una dintre melodiile pe care le ascultam de fiecare daca cand aveam ocazia…..si-i scriu o fraza din melodie care se termina asa : „cine pentru tine isi poate pierde sufletul?” iar el raspunde imediat si sincer evident , dar mai ales, sigur pe el : TU!

sunt fripta….omul stie cat de mult il ador si se joaca cu mine de parca as fi o marioneta…….

ma macin si-mi pare rau, ca, creierul meu nu reuseste sa controleze impulsurile inimii…..

seara ma suna…….

40 de minute de conversatie…imi povesteste ce a facut, eu la randul meu ce-am facut la tara…..si bineinteles ca pe ocolite vorbim si despre NOI….NOI ce cuvant frumos……

ma uit la X-factor sperand ca, CHELOO o sa ma distreze infinit, dar dau de o concurenta care culmea canta I HAVE NOTHING (http://www.youtube.com/watch?v=pQq0Um9lEEg)

si eu ce fac???????????

ii scriu „n-am nimic daca nu…..”

el: „daca nu ce?

eu : „daca nu……te am pe tine”

numai raspunde….

HOW STUPID CAN I BE?????????????

trec 3 ore……adormisem intre timp……

sms: „Ma gandesc la tine….

ma uit la mesaj…il citesc….il recitesc (de parca ar fi fost vreun roman)…..si ma gandesc ce sa raspund….daca sa raspund….ce sa raspund……adorm cu telefonul in mana………

dimineata…ce-i drept cu efect intarziat, imi vine o idee….ar fi trebuit sa-i scriu ceva funny gen : „daca tu nu poti dormi, de ce trebuie sa ma trezesti si pe mine?”

si acum este ora 22…..

iar eu inca ma mai gandesc daca nu cumva ar fi trebuit sa-i raspund….macar un smiley….nu stiu…ceva….

oare el ce se astepta???

si iar de la inceput….

am spus-o si o repet NE INVARTIM IN CERC…IAR ASTEPT!!!

rabdarea asta…..

rabdare……

am nevoie de rabdare…..

2 gânduri despre &8222;Rabdarea…..bat-o norocu!!!&8221;

  1. Sa inveti sa ai rabdare, este unul dintre cele mai grele lucruri. Dar nu uita, imposibil nu este. Nu se stie niciodata ce va urma maine, sa nu mai zicem de zilele sau lunile care urmeaza. Daca va fi sa fiti impreuna, veti fi, cu sa fara rabdare. Sa ai o zi frumoasa🙂

    1. stiu…si crede-ma ca din pacate pentru mine nu e greu este extrem de greu….mi se pare aiurea sa te joci atat….ar trebui sa fie simplu…dar cu el nu este…probabil de asta imi si place atat de mult🙂

Lasă un răspuns

