Iar avea dreptate ….. „inca nu s-a terminat….se va termina cand se va termina”

Ma disperam ieri ca trecusera trei zile fara sa-l aud….ei bine azi m-a sunat sa ma intrebe cum de numai dau nici un semn si sa-mi spuna ca ii e dor de mine……..
cat poti fi de nesimtit????ce masa e asta?insiguranta?confuzie?dragoste? sau pur si simplu ii place sa-si bata joc de sentimentele oamenilor?

de ce ma mai suna?si mai ales de ce ma suna sa-mi spuna ca-i lipsesc?de ce?ce vrea de la mine?
eu am fost foarte clara….. („eu ti-am spus tot ce aveam de spus daca mai ai ceva de adaugat stii unde ma poti gasi….e inutil sa-ti mai spun ca nu vreau sa te pierd”)……si el a adugat inca un pic de sare pe rana…..
de ce?
de ce?
DE CE?
cand stie foarte bine ca eu as face orice pentru NOI…..si ca el nu ar face nimic…..ce rost are sa-mi spui ca ti-e dor…..daca vrei sa fii voinic VINO LA MINE….VINO SA MA VEZI DACA TI-E DOR!!!!!
numai stiu ce sa cred….
de fiecare data cand ma gandesc ca in sfarsit am inteles….o luam din nou de la capat….
offf
offf
URASC CA NU TE URASC NICI MACAR UN PIC

te iubesc 

 

4 gânduri despre &8222;Iar avea dreptate ….. „inca nu s-a terminat….se va termina cand se va termina”&8221;

  1. Ce aiurea este sa fii intr-o astfel de stare… (asta daca ceea ce scrii este exact ce ti se intampla ), am trecut si eu prin asta din pacate. Va fi bine, continua sa scrii pentru ca scrii bine si descarca-te😀 O zi buna !

      1. Da, cunosc foarte bine aceasta stare…E oribila si uneori te intrebi de ce mai stai asa si suporti. Dar si asta are o singura explicatie, iubirea…O sa fie bine, ai sa vezi !🙂

      2. ca inca sunt aici si ma gandesc la el asteptand sa ma sune :)) da stiu ca este din cauza faptului ca-l iubesc….
        iubirea asta cu „nabadai”
        ceea ce n-am inteles este ce am sa vad? ca o sa-mi treca, cu timpul o sa constientizez ca nu se merita?
        stiu deja ca nu se merita….dar il iubesc (deocamdata din pacate) :-*

Lasă un răspuns

