Nu te mai caut!!!!

Au trecut deja 3 zile de cand am vorbit ultima oara, si atunci pentru ca eu vroiam sa ma asigur ca am facut tot ceea ce puteam face pentru a nu-l pierde….nu ma asteptam sa dea vreun semn dar cu toate astea am ramas un pic dezamagita…speranta moare intotdeauna ultima….

peste fix 2 saptamani va fi ziua mea, si-mi amintesc cu tristete cum ma gandeam acum o luna la momentul asta si cum mi-l imaginam pe el venind la mine in vizita cu un trandafir alb si o sticla de vin ca sa sarbatorim impreuna …..si azi imi dau seama ca daca voi fi norocoasa am sa primesc cateva mesaje, cateva telefoane si prietenii mei din Bucuresti au sa ma scoata la un „cico” in centrul vechi….insa din partea lui nu voi primi nici macar un sms apoi un trandafir alb….

trec zilele si ma disper din ce in ce mai rau pentru ca mai am o luna de stat pe meleaguri romanesti si numai stiu ce-mi doresc….nu stiu daca vreau sa gasesc o solutie sa raman sau daca vreau sa plec…nu mai stiu nimic…..stiu doar ca-mi lipseste patul meu de acasa (pentru ca, canapeaua de aici mi-a rupt spatele in doua), si ca am nevoie totusi sa ma intorc acasa pentru a-mi aduce aminte cine sunt….cu speranta ca mi se vor clarifica ideile si ca voi decide cu mai multa usurinta ce e de facut pe viitor….

si mai stiu ca mi-as fi dorit din tot sufletul ca EL sa fi fost motivul meu de a ramane aici, sau sa fi venit cu mine oriunde in lume

stiu ca aveam nevoie de cineva care sa ma sustina si ca eu vazusem asta in el….barbatul meu…

stiu ca-mi lipseste…dar NU O SA-L SUN, NU O SA-I SCRIU, NU O SA-L MAI CAUT!!! (un pic de orgoliu😦 )

stiu………. ii iubesc zambetul, dar il iubesc mai mult pe al meu 

Lasă un răspuns

