Urasc sa stiu ca am avut dreptate!!!

E tarziu…..iar eu citesc o carte despre puterea interioara….si o fraza ma marcheaza oarecum „cand vei privi inapoi, poti spune ca ai facut tot ceea ce ai putut pentru a-ti indeplini visul?”

si intru intr-o stare de melanconie, agitatie, o combinatie de sentimente ce nu-mi dau pace…ce vis am eu in acest moment?care e dorinta mea cea mai arzatoare?EL…..si ma intreb: eu am facut tot ce am putut pentru a nu-l pierde?

ma gandesc, ma gandesc, ma gandesc, si nu sunt sigura daca am facut tot ceea ce-mi statea in puteri….si eu nu sunt adepta orgoliului in situatii in care ma intereseaza mai mult altceva decat sa-mi etalez mandria….asa ca sun:

„vroiam sa te intreb ceva”

„spune”

„eu am facut tot ceea ce puteam face?”

„nu!”

„ce anume as mai fi putut face si nu am facut?”

„ai fi putut fi mai intelegatoare si mai rabdatoare….ti-am spus ca nu stiu ce vreau, ca am nevoie de timp si ca urasc sa dau explicatii, si stiu ca nu ai facut-o dinadins dar ai reusit sa ma faci sa ma simt sugrumat”

„nu ma refer la ce puteam face inainte sa-mi spui ca s-a terminat ci acum….ceea ce spui tu este de domeniul trecutului….iti repet ca am inteles unde am gresit….dar tin sa precizez ca comportamentul meu a fost o consecinta a faptelor tale……”

mai vorbim, vorbim de gelozia mea si incerc sa-l fac sa inteleaga de ce m-am comportat cum m-am comportat…..iti spun ca se ramane prieteni cu fostii doar cand fiecare isi reface viata….nu dupa 5 luni cand amandoi inca se considera liberi….ii spun ca si daca ar plange in chineza tot nu as crede ca nici el si nici fosta nu au adus in discutie posibilitatea de a   mai incerca odata…..ii spun si ca daca asta nu s-a intamplat inseamna ca nu s-au iubit niciodata cu adevarat….el in schimb imi zice „suntem amandoi mult prea orgoliosi pentru a recunoaste asta chiar daca vreunul dintre noi ar simti-o”…….vorbim vorbim vorbim

si eu aduc in discutie un episod iar el imi spune :

„ahahah nu e nevoie….eu chiar am dormit si la ea o seara cat a fost in Romania”….

„cand vineri inainte sa plece?”

…”da?”…..

„in prietenie nu?”

…..”hihihi normal in camere separate”

….”da sigur!!!sigur ca da!!stii bine ca nimeni nu ar crede asa ceva”

…..”incepi ca prietenul ei care mi-a dat mesaj sa ma intrebe daca ne-am tras-o”

…..”nu e nevoie sa te intreb…..imi pare rau decat ca mi-ai confirmat gandurile..si de data asta chiar nu vroiam sa am dreptate”…..

„ai fi preferat sa te mint?”….

„NU!! prefer sa stiu intotdeauna adevarul…..imi pare rau ca este asa cum am crezut, repet, insa iti multumesc ca m-ai lasat inainte ….macar asa nu m-am simtit si inselata ci decat abandonata….apreciez….o miscare inteligenta…si ca de obicei ti-ai lasat portile crapate….e frumos sa te scoti de fiecare data!!”

„inchide-o tu!”

„stii bine ca nu pot!oricum consider ca din acest moment eu numai am nimic de spus….daca in schimb tu consideri ca ar mai fi ceva de spus ma poti gasi si in gaura de sarpe ai absolut toate contactele mele…eu nu am vrut niciodata sa te pierd si nu o vreau nici acum cu toate ca deja te-am pierdut….dar sincer, sunt linistita!!!! ….acum sunt convinsa ca eu am facut tot ceea ce puteam face….acum stiu ca nu a fost vina mea….pur si simplu n-a fost sa fie….PACAT…parea asa de tare

………………………………………………………………………………………………………….

Regrete, eu nu am regrete
Dar tot ce urăsc cel mai mult la tine,
E faptul că te iubesc

Eu nu am regrete,
Iar dac-ai să-ntrebi ce-a rămas la mine,
În inimă am urme de tine

Regrete, eu nu am regrete …

(DJ Project ft Giulia – Regrete)

Lasă un răspuns

