Previzibilule!!!

Ma suna cica sa ma intrebe daca am sunat eu cu anonim…ce scuze de caca….conversatie rece din partea mea…apoi stau si ma gandesc :

1. a plecat domnisoara si acum ma suna…fuck him…..

2. da parca am fost cam nesimtita….

a doua zi il sun eu sa-l intreb daca inca mai are de gand sa vina in Bucuresti sa faca o chestie pe care mi-o promisese acum ceva timp….imi spune ca se mai gandeste

eu stiu deja ca nu va venii :(( insa daca trebuie sa ne jucam…hai sa ne jucam…..

ii scriu dupa circa 30 de minute zicandu-i : „ia-mi si mie un pachet de tigari”……stiind ca daca nu raspunde nu vine si deci nu o sa am ce sa astept…. si ca daca raspunde imi dau seama daca vine sau nu….

imi raspunde zicand „nu pot sa te-ncurc” :))))

aahahhahaa

imi vine sa rad

cat e de previzibil……stiam dinainte sa-i spun ca nu va veni si pentru a nspea oara imi demonstreaza ca daca el crede ca nu are nimic de castigat din asta nu se deplaseaza….traiasca comoditatea……

ce e interesant este ca acum incep sa-l cunosc….cand nu ne mai auzim😦

aaa conversatia dinaintea mesajului a luat o curba nu asa cum imi doream eu…..a tinut sa-mi repete (si nu mi-am dat seama inca de unde pana unde a ajuns el la subiectul ea….. „ti-am zis de o mie de ori ca am ramas prieteni….eu pot…uite cum am ramas si cu tine…..”   YEAH RIGHT!!! WE’RE FRIENDS !!!! know what GO FUCK YOURSELF….I DON’T NEED YOUR FUCKING FRIENDSHIP)

Lasă un răspuns

