S-a terminat!

Nu credeam ca va sosi asa repede momentul asta, cu toate ca presupusesem ca pana la sfarsitul saptamanii situatia va prinde un contur.

Luni se vede cu fosta, dar imi raspunde la telefon in timp ce e in oras cu ea, deci in afara faptului ca m-a deranjat putin, nici o consecinta deosebita. Marti trece ca o zi obijnuita, in care eu chiar am realizat doua trei lucruri importante pentru mine, si pe care le-am impartasit cu el in momentele de euforie imediat urmatoare. Ieri s-a terminat…….

ne auzim si ramane ca ma va suna la putin timp dupa o conversatie pe care urma sa o aiba cu un prieten….trec circa 2 ore si eu incep sa ma disper….sun….. insistent (chiar prea insistent dupa o alta ora) pentru ca ceva ma framanta….nu credeam ca este cu un prieten/vecin sau mai stiu eu ce……

Dupa o ora jumate de apeluri pierdute din partea mea, intr-un final suna, si cu nervi intinsi la maxim se apuca sa zica doar „bla bla”, incercand sa gaseasca scuze si argumente convingatoare….eu acuz, el se scoate…eu argumentez acuzatiile, el ma acuza pe mine ca am probleme cu capul, eu explic, el imi repeta aceleasi „bla bla”…..eu incetez cu acuzatiile, si el incepe sa rada de mine….reintram in binar….aproape ca ma face sa-mi cer scuze pentru ca am gandit ceea ce am gandit……

apoi…..ma suna sa-mi spuna ca ma va sterge de pe facebook pentru ca nu am ascultat si am indraznit sa-i postez pe wall o inimioara….si el este satul sa dea explicatii….intrebarea este cui????bineinteles ca nervii se amplifica ulterior si mi se repeta acelasi lucru „nu-ti sunt dator sa-ti dau nici o explicatie….te-am rugat sa nu postezi, ai facut-o acum te sterg”….eu ii spun ca se comporta ca un copil si ca din moment ce el crede ca este liber (neavand o relatie nici macar cu mine), nu vad problema……mi se inchide telefonul in nasuc….

eu ii urez printr-un sms o noapte la fel de frumoasa ca a mea….

el ma suna din nou sa-mi spuna de data asta ca intre noi totul s-a terminat definitiv…….

interpretarea mea : s-a vazut cu fosta din nou, sau cu o alta din viata lui („ca doar e bataie ca la medicina”), s-a discutat despre „nu ma priveste” dar si , evidente, despre „ma priveste si inca cum” si probabil a fost intrebat cine sunt eu din moment ce inimioara avea vreo 2 zile vechime pe pagina lui…..el este intr-un stadiu confuzional….nu stie ce vrea, acum mai mult ca inainte….trece printr-o perioada in care cantareste trecutul….eu nu am stiut sa ma comport ca o „amanta”, ca o persoana care sa nu-ti ceara nici o explicatie niciodata, ci m-am comportat ca o persoana indragostita si care a inteles probabil gresit toate vorbele si gesturile frumoase uitand sa dea mai mult importanta faptelor….

si asa el a decis….ori ca se intoarce cu ea….ori ca numai vrea pe nimeni si nimic care sa-l conditioneze in viata lui …pentru o perioada…..ea a cerut explicatii, eu am cerut explicatii si cred ca singurul lucru pe care si-l doreste este sa nu mai aiba cui sa dea explicatii…… concluzia indiferent de decizia lui, in ceea ce ma priveste pe mine, ca S-A TERMINAT ORICE AR FI FOST INTRE NOI!!!

eu …. sunt in ceata si nu inteleg, l-am rugat de mii de ori, vazand ca „nu aveam o relatie”, sa-mi spuna de fiecare data adevarul, nu stiu daca a facut-o sau nu, stiu decat ca au fost prea multe coincidente si ca eu nu prea cred in coincidente….si mai stiu ca am facut greseala sa ma indragostesc, sa ma reindragostesc de cine nu-si dorea asta……stiu ca l-am pierdut insa eu nu vreau sa-l pierd….si mai stiu ca de fiecare daca cand ne-am certat chiar daca eram 99% sigura ca am dreptate si ca ale lui sunt scuze…mi-a parut rau pentru ca am luat atitudine…ca as fi vrut sa tratez lucrurile cu indiferenta si sa ma bucur pur si simplu de momentele in care era langa mine….stiu ca daca as putea as da timpul inapoi,mi-as controla orice reactie….stiu ca nu-mi doresc nimic mai mult decat sa-si faca ordine in ganduri si in semn de respect,macar, sa-mi dea o ultima explicatie…..stiu ca indiferent ce s-a intamplat, ce se intampla si ce se va mai intampla, dragostea este rabdatoare si suporta orice….stiu ca il iubesc…..

Lasă un răspuns

