Nu te inteleg!!!

Ce week-end complicat!!!

Pana la urma m-a sunat, pana la urma ne-am vazut, am vorbit….si parca nu-mi venea sa cred ce aud…cum ca chiar daca nu o spune eu trebuie sa stiu in sinea mea ca lui ii pare rau daca-mi greseste in sensul ca ma face sa ma simt aiurea sau sa ma supara…..si wow totul cool…..

pacat ca n-a durat mult…

1. pentru ca mi-am bagat nasul in treburile lui si am vazut ca inca mai vorbeste (si inca cum) cu o baba cu care avusese o serie de intalniri in trecut….

2. ca pana la urma sambata s-a dus la nunta cu fosta

……plus nu ne-am auzit toata seara

iar duminica…..duminica am vorbit la orele pranzului si eu ma simteam ca un cacat…..si el pana la miezul noptii cand am sunat eu nici macar nu a binevoit sa vada ce mama mea fac….daca am murit intre timp sau inca mai traiesc…

sunt nervoasa, extrem de nervoasa si e foarte bine….

cu cat o sa ma enervez mai tare cu atat o sa-mi fie mai usor sa renunt….sau cel putin o sa ma afecteze mai putin schimbarile lui continue de comportament…..

De ce trebuie sa fie asa de greu???

Ma placi sau ba?Ia-ma de mana sau Pa!!! Simplu nu?(Guess Who @)

De ce trebuie sa fie atat de complicat????

Lasă un răspuns

