Pentru ca……cateodata e necesar sa plangi…

Am dormit putin si prost, m-am trezit cu lacrimi in ochi….vi s-a intamplat vreodata sa va treziti si sa plangeti?…nu fara motiv…dar sa-ti incepi ziua in modul asta tragic….

Bineinteles ca tot de la el mi se trage, cu toate ca am realizat ca problema de fapt sunt eu…… eu si asteptarile mele inutile, eu si castelele mele de nisip, eu si visele mele fara baza……weekend-ul este mereu un moment in care eu imi pun mii de sperante si…… inca nu am invatat ca in viata nu trebuie sa te astepti nimic de la nimeni, cu atat mai putin de la cine te-a dezamagit de atatea ori. Am inceput aseara sa citesc „Femei care iubesc prea mult” :))….sperand ca intr-un final o sa ma enervez atat de tare incat in adancul meu o sa regasesc orgoliul de care am nevoie pentru a putea lasa totul in seama timpului…..

„Nu te iubesc la fel de mult ca tine!”…ok…..acum este totul clar….

Trebuie sa invat sa ma preocup numai de mine, trebuie sa te las in pace sa faci ce vrei, greseste, loveste-te cu capul…si apoi daca nu va fi prea tarziu….intoarce-te…dar te rog intoarce-te doar daca esti sigur…pentru ca nu as mai suporta sa vi si sa pleci de fiecare data cand vrei…..

Un singur lucru ma tine inca aici….privind de la fereastra miscarile tale….faptul ca te iubesc…si chiar vorbesc serios….nu ca oamenii mari…eu te iubesc cu adevarat….din pacate pentru mine!!!!

Lasă un răspuns

