Nimic nu e ceea ce pare!Nu?

Imagine

„Reusesti sa-mi transmiti pana si starea ta de spirit”, ii scriu vazand ca ma simteam extrem de agitata si asa cum am mai spus-o, aveam o senzatie ciudata, nu stiu de ce, dar aveam impresia ca ceva nu e in regula, ca el nu se simte bine…..poate si pentru ca, cu o seara inainte imi spusese ca se simte ca dracu.

Imi trece ziua mai greu decat altele, gandul meu este blocat la el, cum zice Guess Who „in viata trebuie sa ai planul B, eu m-am blocat la planul A”…..asa si eu, parca am ramas blocata pe el, parca nimic numai are nici o importanta, lumea mea se invarte in jurul lui………”Mi-a pus stapanire pe ganduri” si nu pot schimba cu nimic situatia si nici starea mea de spirit si cu atat mai putin pe a lui.

Dupa-amiaza ma simt mai putin agitata si ma gandesc in sinea mea ca poate s-a mai relaxat si el putin si oarecum mi-a transmis telepatic chestia asta. Ii scriu, zicandu-i ca ma simt un pic mai bine. El imi raspunde ca are treaba fiind inca la munca, si eu inteleg din mesajul respectiv ca ne vom auzi mai tarziu.

Se face 23:30 si innebunesc, ora maxima la care m-a sunat in fiecare seara de 3 luni de zile,asa ca-l sun si surpriza, nu raspunde, mai sun odata, si nu raspunde, incerc sa ma abtin, trimit un sms preocupata…..30 de minute mai tarziu mai sun odata incercand sa ma gandesc la lucruri positive cum ca, ar face dus, sau se joaca pe pc cu castile in urechi sau poate chiar a adormit…..

Ma trezesc de dimineata si primul lucru la care ma gandesc este sa sun din nou insa de data asta ma abtin….imi beau cafeaua si ….imi suna telefonul : „ce faci mami nu ai stare?am uitat telefonul la munca”, „ok dar exista atat de multe mijloace de comunicare incat intr-ul fel sau altul ai fi putut sa ma anunti….sa numai faci”….”nu se va ma intampla cu siguranta, trebuie sa te las ca incep munca”

ce scuza banala…..vreau sa-l cred, dar ma gandesc serios ca, chiar daca se poate intampla asa ceva….nu si-a uitat telefonul….daca era cu alta (fosta ar trebui sa se intoarca in tara azi….poate de fapt s-a intors ieri) si avea telefonul pe mut ca sa nu fie deranjat….dar ar fi fost mai simplu sa-mi spuna pur si simplu ca era foarte obosit, ca a adormit devreme si nu a auzit telefonul….si mai credibil……

gandurile mele nebune….nu am incredere pentru ca nu sunt sigura de mine….de aici mi se trag toate problemele…..si nu sunt sigura de el….dar vreau sa-l cred….si simt ca pana la sfarsitul saptamanii viitoare totul va capata in sfarsit un contur…..sper asta…vreau sa inteleg…..vreau sa inteleg si sa ma linistesc….

ii scriu „Nimic nu e ceea ce pare. NU?”……

nu a raspuns…..

„Doare!!!Doare!!!Nimic nu e ceea ce pare….si doare pentru ca parea atat de tare!” (http://www.youtube.com/watch?v=1mO1GP0Xjys)

Lasă un răspuns

