„Tu mi fai girar, tu mi fai girar…. come fossi una bambola!!!”

„poi mi butti giù
poi mi butti giù
come fossi una bambola
Non ti accorgi quando piango
quando sono triste e stanca tu
pensi solo per te”

(Patty Bravo – La bambola http://www.youtube.com/watch?v=UHCgZY-HX6U)

Azi ma simt asa, ca o papusa in mainile tale….

cand incerc sa ma indepartez, atunci cand vreau sa plec, sa fug , sa scap….atunci cand imi este frica sa continui sa mai stau langa tine…..TU ma tragi inapoi….si apoi ce faci? ma ti departe de tine….aproape ca ma alungi….imi spui „am o stare de cacat, nu am chef de nimic”…..

iar ce pot sa fac?sa te inteleg NU???

mereu aceasi situatie, tu si toanele tale …. de parca ai fi o femeie in perioada de menstruatie…. esti schimbator mai rau ca vremea….

nu te inteleg, si in felul acesta nu reusesc sa fac nimic pentru a schimba situatia….insa cel mai grav este faptul ca tu nu vrei sa fi inteles, tu vrei decat sa am rabdare….. of…pana cand?cata rabdare?daca nu te-as iubi!!!daca nu te-as iubi….ar fi totul atat de usor…..

si suntem din nou acolo….ne invartim in cerc….

Lasă un răspuns

